รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 28.11.2017 | Viewers 11,207
Salary : เงินเดือน |
0 - 10,000 (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
1 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
Education / Professional experience
- Degree to Bachelor Degree or equivalent, Vocational degree, Diploma or higher studies .
- Significant experience in a customer-service position .
- Computer literate
Languages: fluent in the national language, English and a third language.
- Must be Guest Service Oriented with Great Problem Resolution skills.
Skills / Qualities
- Team spirit
- Extremely guest oriented and service minded
- Leadership
- Well organized
- Good at developing sales
- Good level of general knowledge
(รับพิจารณาผู้ที่มีประสบการณ์การทำงานในตำแหน่ง GSA อย่างน้อย 1 ปีเท่านั้น)
- Degree to Bachelor Degree or equivalent, Vocational degree, Diploma or higher studies .
- Significant experience in a customer-service position .
- Computer literate
Languages: fluent in the national language, English and a third language.
- Must be Guest Service Oriented with Great Problem Resolution skills.
Skills / Qualities
- Team spirit
- Extremely guest oriented and service minded
- Leadership
- Well organized
- Good at developing sales
- Good level of general knowledge
(รับพิจารณาผู้ที่มีประสบการณ์การทำงานในตำแหน่ง GSA อย่างน้อย 1 ปีเท่านั้น)
Job Details
รายละเอียดงาน
- The Guest Service Agent reports directly to the Front Desk Supervisor (Assistant Manager in her/his absence).
- The GSA will be dynamic and efficient to serve all guests approaching the Front Desk with a professional, warm and positive attitude. She/he will be a main actor in the c/I and c/o process which occur at the Front Desk, and will be available to help the guest in any of his request.
- The GSA rotate 24 hours a day.
- The GSA will be dynamic and efficient to serve all guests approaching the Front Desk with a professional, warm and positive attitude. She/he will be a main actor in the c/I and c/o process which occur at the Front Desk, and will be available to help the guest in any of his request.
- The GSA rotate 24 hours a day.
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
19.04.2024 |
Income Auditor Supervisor จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
19.04.2024 |
F&B Service Attendant (พนักงานเสริฟ) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
19.04.2024 |
Trainee (for all departments) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
19.04.2024 |
Room Attendant [พนักงานทำความสะอาดห้องพัก] จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
19.04.2024 |
General Cashier & Paymaster จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
19.04.2024 |
Security Officer [พนักงานรักษาความปลอดภัย] จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
19.04.2024 |
Therapist (พนักงานนวด) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
19.04.2024 |
Guest Service Agent [GSA] [Welcomer] จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
19.04.2024 |
Quality Assurance and Learning & Development Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
19.04.2024 |
Plant Room Engineer จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |