รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 17.10.2019 | Viewers 19,694
Salary : เงินเดือน |
15,001 - 20,000 (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Vocational Certificate ปวช |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
1 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 35 years old อายุไม่เกิน 35 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
Yes รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Bachelor- s Degree in Hospitality field or
related fields.
- Have good English communication skills both in written and spoken
- Able to work in a shift
- Computer literacy
- Good customer relations skill
- Pleasant personality with good communication and interpersonal skills
- Ability to work under pressure
- Good solve the problems
related fields.
- Have good English communication skills both in written and spoken
- Able to work in a shift
- Computer literacy
- Good customer relations skill
- Pleasant personality with good communication and interpersonal skills
- Ability to work under pressure
- Good solve the problems
Job Details
รายละเอียดงาน
- Check in / check out
- Make a reservations
- To assist hotel guests efficiently,
courteously and professionally
- To take care of all guest and coordinates
with all concerned departments
- To maintain a high customer service with
the customers always in mind
- To perform all duties and responsibilities
in a manner
- Good command of spoken and written English
- Pleasant personality and service-minded
oriented
- Good interpersonal skills
- Self-motivated, Friendly, Positive
Attitude, Energetic and mature
- Experience as a receptionist from the
Hotel business is a plus
- Make a reservations
- To assist hotel guests efficiently,
courteously and professionally
- To take care of all guest and coordinates
with all concerned departments
- To maintain a high customer service with
the customers always in mind
- To perform all duties and responsibilities
in a manner
- Good command of spoken and written English
- Pleasant personality and service-minded
oriented
- Good interpersonal skills
- Self-motivated, Friendly, Positive
Attitude, Energetic and mature
- Experience as a receptionist from the
Hotel business is a plus
Welfare
สวัสดิการ
อาหารฟรี 2 มื้อ
ชุดยูนิฟอร์ม
ประกันสังคม
ค่าภาษา
ค่าเกียรตินิยม
เบี้ยขยัน
ค่ากะ
กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
ประกันกลุ่ม
โบนัส
ชุดยูนิฟอร์ม
ประกันสังคม
ค่าภาษา
ค่าเกียรตินิยม
เบี้ยขยัน
ค่ากะ
กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
ประกันกลุ่ม
โบนัส
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |