Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
0 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
2 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
- Bachelor Degree<- xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
- Fluent in English and the national Language
- Relevant experience in similar position in an added advantage
- Excellent Communication
- Good Interpersonal
- Positive Attitude
- Service Orientated
- Welcomes, provides updates and information for guests and visitors.
<- xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
- Present and visible in the lobby, he or she is easily identifiable by guests as the person to whom they should go.
- Handles guests' requests for information and provides answers; puts them in contact with the appropriate people if necessary.
- Handles any customer problems as required.
- Helps promote the hotel's range of services on offer (eg. the bar) by anticipating customer needs and responding to guests' requests.
หมายเหตุ
สนใจสมัครงานในตำแหน่งนี้ สามารถเข้ามากรอกใบสมัครและสัมภาษณ์เบื้องต้นได้ที่แผนกบุคคล หรือส่ง Resume มาที่
E-Mail [email protected]
--- ไม่มีประกาศ --- |