รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 13.03.2023 | Viewers 6,482
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Higher Vocational Certificate ปวส |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
1 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Female หญิง |
Age : อายุ |
Not over 35 years old อายุไม่เกิน 35 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
2 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
Yes รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
1.ทำงาน 6 วันต่อสัปดาห์
2.สามารถทำงานเป็นกะหรือล่วงเวลาได้
2.สื่อสารภาษาอังกฤษพอได้
3.มีความกระตือรือล้นในการทำงาน
4.มีมนุษยสัมพันธ์สามารถเข้ากับเพื่อนร่วมงานได้ดี
5.รักในงานบริการ
2.สามารถทำงานเป็นกะหรือล่วงเวลาได้
2.สื่อสารภาษาอังกฤษพอได้
3.มีความกระตือรือล้นในการทำงาน
4.มีมนุษยสัมพันธ์สามารถเข้ากับเพื่อนร่วมงานได้ดี
5.รักในงานบริการ
Job Details
รายละเอียดงาน
1. Open doors for incoming and outgoing guests/patrons.
2. Count number of pieces of luggage unloaded and double checks this with the guest to ensure that no luggage is missing.
3. Direct guests to the entrance of the hotel.
4. See that the front driveway is clear at all times.
5. Keep undesirable characters away from the hotel; asks for the help of the Security Officers or the Asst Chef Concierge/Concierge.
6. Summon hotel- s taxi for guests and patrons.
7. Ensure the flags are raised in the morning and brought down in the evening. Ensures all flags are brought down when it rains.
8. Direct arrival guest to the check-in counter and delivery man to the service entrance (receiving area).
9. See that those chauffeurs who waits for passengers that their vehicles be directed to the parking area or taxi area instead of waiting at the front entrance.
10. Ensure front driveway is neat & clean.
2. Count number of pieces of luggage unloaded and double checks this with the guest to ensure that no luggage is missing.
3. Direct guests to the entrance of the hotel.
4. See that the front driveway is clear at all times.
5. Keep undesirable characters away from the hotel; asks for the help of the Security Officers or the Asst Chef Concierge/Concierge.
6. Summon hotel- s taxi for guests and patrons.
7. Ensure the flags are raised in the morning and brought down in the evening. Ensures all flags are brought down when it rains.
8. Direct arrival guest to the check-in counter and delivery man to the service entrance (receiving area).
9. See that those chauffeurs who waits for passengers that their vehicles be directed to the parking area or taxi area instead of waiting at the front entrance.
10. Ensure front driveway is neat & clean.
Welfare
สวัสดิการ
- วันหยุดพักร้อนประจำปี
- วันหยุดนักขัตฤกษ์
- ประกันกลุ่ม
- กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
- Service Charge
- Uniform
- อาหารสำหรับพนักงาน
- วันหยุดนักขัตฤกษ์
- ประกันกลุ่ม
- กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
- Service Charge
- Uniform
- อาหารสำหรับพนักงาน
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |