รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 28.05.2015 | Viewers 782
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
High School Education มัธยมศึกษาตอนปลาย |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
5 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Thai nationality
- Male/Female
- Age not over 40 yrs.
- Can work under pressure
- Can speak English
- Able to work in shifts
- Male/Female
- Age not over 40 yrs.
- Can work under pressure
- Can speak English
- Able to work in shifts
Job Details
รายละเอียดงาน
- Assigns workers their duties and inspects work
for conformance to prescribed standards of
cleanliness.
- Investigates complaints regarding housekeeping
service and equipment, and takes corrective
action.
- Obtains list of rooms to be cleaned immediately
and list of prospective check-outs or discharges
to prepare work assignments.
- Conducts orientation training and in-service
training to explain policies, work procedures,
and to demonstrate use and maintenance of
equipment.
- Inventories stock to ensure adequate supplies.
- Evaluates records to forecast department
personnel requirements.
- Performs cleaning duties in cases of emergency
or staff shortage.
- Attends staff meetings to discuss company
policies and patrons' complaints.
- Advises manager, desk clerk, or admitting
personnel of rooms ready for occupancy.
- Records data regarding work assignments,
personnel actions, and time cards, and prepares
periodic reports.
for conformance to prescribed standards of
cleanliness.
- Investigates complaints regarding housekeeping
service and equipment, and takes corrective
action.
- Obtains list of rooms to be cleaned immediately
and list of prospective check-outs or discharges
to prepare work assignments.
- Conducts orientation training and in-service
training to explain policies, work procedures,
and to demonstrate use and maintenance of
equipment.
- Inventories stock to ensure adequate supplies.
- Evaluates records to forecast department
personnel requirements.
- Performs cleaning duties in cases of emergency
or staff shortage.
- Attends staff meetings to discuss company
policies and patrons' complaints.
- Advises manager, desk clerk, or admitting
personnel of rooms ready for occupancy.
- Records data regarding work assignments,
personnel actions, and time cards, and prepares
periodic reports.
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |