×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 29.10.2014 | Viewers 651
Salary :
เงินเดือน
10,001 - 15,000 (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
1 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Bachelor Degree (BA).
- 1 years experience.
- The candidate should ideally, have restaurant or food service management experience.
- Good command of spoken and written English as well as excellent interpersonal are required.
- Good interpersonal, customer service and negotiating skills.
- Must be able to demonstrate a background of being able solve problem, train personal and use good sound judgment
Job Details
รายละเอียดงาน
GENERAL MISSION:
- Responsible for rendering secretarial and administrative services for F&B department

RESPONSIBILITIES AND MEANS:
- Performs duties common to all non-supervisory personnel in a timely and efficient manner in accordance with the Hotel policies. Maintains professional business confidentiality

ADMINISTRATIVE RESPONSIBILITIES:
- Sees to proper handling, usage and maintenance of office equipment and supplies; maintains cleanliness of the F&B Office.
- Types memorandums, letters, faxes, reports and other correspondence including those of confidential nature for Superior, his assistants and Banquet Sales personnel.
- Maintains proper records all memos and letters; Organizes and files documents in a systematic manner i.e. according to departments.
- Takes and transcribes minutes of departmental meetings.
- Amends and updates change in bookings in the Reservation Book accordingly.
- Follow up on tentative functions until a confirmed date is acquired.
- Drafts routine and simple correspondence and memorandum for approval of superior.
- Answers and places telephone calls for superiors; arranges appointments for superior and reminds him of it.
- Opens reads and sorts incoming mail for the department; dispatches and records outgoing mail.
- Maintains adequate stock of office supplies; controls all stationary supplies for the department.
- Coordinates with HR Department on staff attendance, leave, request and etc.
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด