×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 12.12.2014 | Viewers 949
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
3 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
1.At least Bachelor Degree in any field
2.At least 3-5 year experience in Front Office Manager position of international hotels
3.Strong result oriented, people management, and leadership skills
4.Strong in inter-personality skill and outgoing, friendly
5.Strong in English (SAC 4+), communication skill, and computer literate
6.Strong in analytical, problem solving skills, and execution of work
7.Good in Epitome and Compute literate
Job Details
รายละเอียดงาน
1.Oversee effective day-to-day running of Front Office Department in achieving the goals.
2.Meet and greet all Return Guests,VIP and guests of the hotel.
3.Ensure that all issues relating to guest satisfaction are dealt with and followed up on a timely and professionally manner.
4.Conduct regular associate training, monthly meeting, and monitor training tracking system for all associates to ensue their effectiveness and productivity.
5.Develop departmental training and activities in order to continuously improve associate skill and knowledge.
6.Develop and maintain standards and procedural manuals both LSOP and Best Current Practice in relating to front office operation. (The developing LSOP is to be approved by supervisor before implementation).
7.Develop and maintain a motivational working environment within the department.
8.Provide coaching and counseling, support and guidance to the associates as required.
9.Spot check cash floats and related documents to ensure amount is correct as issued by the accounts department.
10.Ensure associates are up-to-date with current information and data of the hotel product, including room types, rates, relative features and facilities, food and beverage outlets & promotion, spa and health club, and other services and facilities.
11.Conduct regular room and floor inspections to ensure quality standards, complete necessary Engineering Job Order or housekeeping cleaning requests and monitor the results.
12.Ensure that reservation forecasts, projections, lists and reports are prepared and distributed to all concerned on schedule.
13.Report the management in case of anticipated space or room allocation problems.
14.Supervise handling guest history and guest requirement efficiently.
15.Any other duty that may be assigned by the immediate supervisor.
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
17.04.2024
Asst. Chief Engineer [หัวหน้าแผนกช่าง]
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 20,001 - 25,000
register
17.04.2024
Guest Service Agent [GSA]
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
17.04.2024
Technician (ช่างเทคนิค)
จำนวน 3 อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000
register
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด