×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 07.10.2016 | Viewers 587
Salary :
เงินเดือน
30,001 - 40,000 (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตวัฒนา]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
1 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Good command of the English language.
- Bachelor degree in Marketing.
- Minimum of three (5) years relevant work experience.
- Strong analytical and project management skills.
- Strong creative outlook
- Good in online social media
Job Details
รายละเอียดงาน
The marketing manager manages the day to day marketing activities of the organization and long term marketing strategy for the company.

PRIMARY RESPONSIBILITIES
- Directly in charge of the PR/sales girls and the promoter team (street/models/celebs).
- Membership sales / benefits.
- Managing all marketing for the company and activities within the marketing department.
- Plan marketing and branding objectives.
- Prepare marketing strategies alongside other company executives and staff.
- Overall responsibility for brand management and corporate identity
- Analyze market trends and recommend changes to marketing strategies based on analysis and feedback.
- Oversee creation and delivery of press releases, advertisements, and other marketing materials.
- Working closely with the in-house graphic designer.
- Ensure brand messages are consistent.
- Gather and analyze customer insight and information.
- Engage consumers on social media.
- Deepen relationships with all media to ensure the most effective messaging and positioning of the company.
- Lead all areas of content generation and production across all media platforms.
- Developing the marketing strategy for the company in line with company objectives.
- Co-coordinating marketing campaigns with sales activities.
- Overseeing the company- s marketing budget.
- Creation and publication of all marketing material in line with marketing plans.
- Planning and implementing promotional campaigns.
- Manage and improve lead generation campaigns, measuring results.
- Preparing online and printed marketing campaigns.
- Monitor and report on effectiveness of marketing communications.
- Maintain effective internal communications to ensure that all relevant company departments are kept informed of marketing objectives.
Welfare
สวัสดิการ
- ประกันสังคม
- ประกันกลุ่ม
- วันหยุดประจำปี
- OT
- โบนัส


ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด