×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 12.05.2015 | Viewers 1,553
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตราชเทวี]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
2 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Male or Female and age between 25-30 years old.
- Thai Nationality or Expat holding Bachelor Degree with pleasant personality.
- Energetic, proactive, takes calculated risks, and perseveres to attain goals.
- At least 2-3 years experience in E-Commerce or Marketing Communications Executive and capacity in an upscale hotel.
- The ability to absorb information about various topics.
- Language fluency, Writing Skills and Photography.
- Highly motivated, Open minded and Energetic.
- Recognizing & understanding differences & trends.
- Good at maintaining contacts, Well organizing skills, Creative, Confidence, Well-groomed, Flexible, Work hard, Adaptability and integrity.
- Drive for result through effective teamwork.
- Sociable & able to attend social events on behalf of the company as per assignment.
Job Details
รายละเอียดงาน
- Maximize the exposure of our properties across all online distribution and communication channels to ensure increased room revenues, decreased operational costs and optimal return on investment.
- Monitoring and reporting the key property web analytics, and when possible, compare against their top market competitors.
- Working with either brand partners or website management partners, to ensure content is optimized for searches, as well as relevant to consumers.
- Consulting with properties on web marketing strategies to ensure online ad spend is in-line with their strategic position.
- Identifying marketing channels and opportunities that will be deliver the maximum exposure to consumers looking to travel into the market.
- Developing relationships with third party vendors to ensure the property is marketed in the best possible placement with the latest, most accurate information.
- Identifying best practices and new opportunities for increasing the conversion of guests- satisfaction, and surpass the guest- online experience expectations.
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด