×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 13.05.2015 | Viewers 618
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตบางรัก]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
10 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
Job Descriptions:

Overall
- Manage strategy implementation, in particular regarding budgets and timelines
- Advise the Management Team on key planning issues and make recommendations on important business decisions
- Establish operational (Manual) processes / process improvement and tied to long-term goals

Financial
- Ensure budget control of all company output as pertains to customer acquisition and delivery of services
- Demonstrate successful execution of business strategies for company

Guest Satisfaction
- Demonstrates and promotes the lub d key aspects commitment to providing the best possible customers- experience
- Ensures that all guest related issues and resolved in a manner consistent with the company- s goals and objectives
- Inspects and documents repairs and cleanliness of properties to ensure optimum upkeep and repair, room cleanliness and overall property appearance


Employee Management
- Communicates all policies and procedures to entire staff. Conducts regular meetings to provide various information including company communications, policy reviews, local property activities, and goals
- Motivates and gives direction to all employees and promotes the lub d key aspects
- Mentors and develops Pre-opening team, Hostel Manager; provides learning opportunities by assigning new tasks responsibilities; evaluates the team strengths and weaknesses and provides training and on the job tasks to prepare career path for GM opportunities
Job Details
รายละเอียดงาน
Summary:

Oversees all aspects of hostel- s operations in accordance with company mission and vision including maximization of guest satisfaction within established quality standard. Responsible for develop the pre-open team, staffs development and operation manual
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด