รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 23.09.2015 | Viewers 952
Salary : เงินเดือน |
10,001 - 15,000 (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Phuket
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
1 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Female หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
Yes รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Thai Nationality
- Good command in English and Korean
- Experience in the applied position
- Positive attitude
- Good command in English and Korean
- Experience in the applied position
- Positive attitude
Job Details
รายละเอียดงาน
- To anticipate guest needs, and handle guest inquiries in a helpful and attentive Anantara manner.
- To have a complete knowledge of the hotel product, including room types, rates, relative features and facilities, food and beverage outlets and promotions, spa and health club, and other Anantara properties.
- To take personal responsibility for the service and attitude with which our guest service is being delivered, and ensure it meets the highest standard of Anantara at all times.
- Take personal responsibility for ensuring all issues pertaining to guest satisfaction are met and that follow up is completed on a timely basis.
- To be proactive and innovative, suggesting alternatives that meet guest needs in enjoying their Anantara experience.
- To develop a close and harmonious working relationship with all hotel departments,
- To attend hotel events, daily shift briefings and training to improve professional skills.
- To have a complete knowledge of the hotel product, including room types, rates, relative features and facilities, food and beverage outlets and promotions, spa and health club, and other Anantara properties.
- To take personal responsibility for the service and attitude with which our guest service is being delivered, and ensure it meets the highest standard of Anantara at all times.
- Take personal responsibility for ensuring all issues pertaining to guest satisfaction are met and that follow up is completed on a timely basis.
- To be proactive and innovative, suggesting alternatives that meet guest needs in enjoying their Anantara experience.
- To develop a close and harmonious working relationship with all hotel departments,
- To attend hotel events, daily shift briefings and training to improve professional skills.
Welfare
สวัสดิการ
- เงินค่าบริการรายเดือน (Service Charge)
- วันหยุดตามประเพณี 13 วันต่อปี (13 Public Holiday Days/Year)
- วันหยุด 2 วัน/สัปดาห์ (2 days off/week)
- ประกันชีวิตกลุ่ม(Group Insurance)
- รถรับ - ส่ง พนักงาน(Transportation)
- อาหาร 2 มื้อ(2 Employee Meals)
- เครื่องแบบพนักงาน(Uniform)
- วันหยุดตามประเพณี 13 วันต่อปี (13 Public Holiday Days/Year)
- วันหยุด 2 วัน/สัปดาห์ (2 days off/week)
- ประกันชีวิตกลุ่ม(Group Insurance)
- รถรับ - ส่ง พนักงาน(Transportation)
- อาหาร 2 มื้อ(2 Employee Meals)
- เครื่องแบบพนักงาน(Uniform)
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |