รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 23.01.2023 | Viewers 5,071
Salary : เงินเดือน |
25,001 - 30,000 (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Nonthaburi
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
3 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
1. Male or female, Thai nationality, aged between 27 - 40 years old.
2. Bachelor Degree or higher in any field.
3. At least 3-5 years experience to management in Hotel, Service Apartment or related field.
4. Pleasant personality & Service oriented.
5. Good communication in English.
2. Bachelor Degree or higher in any field.
3. At least 3-5 years experience to management in Hotel, Service Apartment or related field.
4. Pleasant personality & Service oriented.
5. Good communication in English.
Job Details
รายละเอียดงาน
Key Responsibilities:
- Ensuring the front desk provides a professional and friendly service for customers.
- Dealing with customers, including handling complaints when they come to the front desk.
- Participate morning briefing, or organize afternoon hand-over briefing weekly and disseminate information to Reception team as soon as possible.
- Greet guests as time permits at lobby and assists Receptionist during busy period.
- Troubleshooting emergencies.
- Scheduling front office staff roster.
- Ensuring the front desk provides a professional and friendly service for customers.
- Dealing with customers, including handling complaints when they come to the front desk.
- Participate morning briefing, or organize afternoon hand-over briefing weekly and disseminate information to Reception team as soon as possible.
- Greet guests as time permits at lobby and assists Receptionist during busy period.
- Troubleshooting emergencies.
- Scheduling front office staff roster.
Welfare
สวัสดิการ
- ทำงาน 5 วัน/สัปดาห์
- โบนัส
- ประกันสังคม
- ประกันกลุ่ม
- กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
- ชุดยูนิฟอร์ม
- ตรวจสุขภาพประจำปี
- ปรับเงินเดือนประจำปี
- งานเลี้ยงสังสรรค์ประจำปี
- ฝึกอบรมต่างๆ
- สวัสดิส่วนลดในผลิตภัณฑ์ของบริษัท
- เงินช่วยเหลือกรณีต่างๆ
- โบนัส
- ประกันสังคม
- ประกันกลุ่ม
- กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
- ชุดยูนิฟอร์ม
- ตรวจสุขภาพประจำปี
- ปรับเงินเดือนประจำปี
- งานเลี้ยงสังสรรค์ประจำปี
- ฝึกอบรมต่างๆ
- สวัสดิส่วนลดในผลิตภัณฑ์ของบริษัท
- เงินช่วยเหลือกรณีต่างๆ
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |