รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 15.03.2017 | Viewers 1,275
Salary : เงินเดือน |
50,001 - 60,000 (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Koh Chang
|
Education : การศึกษา |
No specific ไม่จำกัดวุฒิ |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
5 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Very good communication skill in English and Thai
Previous hotel management experience
- 5+ years of experience in hospitality industry
Experience in health-related hospitality resort/retreat is a VERY big plus (detox, yoga, spa, health retreat)
- Good leadership skill and highly responsible
- Capable of communicating with sub-ordinates
- Intermediate computer skills (Microsoft office is essential, Adobe Photoshop or Illustrator is a plus)
- Driving skill (car and motorcycle)
-Good negation skill
Previous hotel management experience
- 5+ years of experience in hospitality industry
Experience in health-related hospitality resort/retreat is a VERY big plus (detox, yoga, spa, health retreat)
- Good leadership skill and highly responsible
- Capable of communicating with sub-ordinates
- Intermediate computer skills (Microsoft office is essential, Adobe Photoshop or Illustrator is a plus)
- Driving skill (car and motorcycle)
-Good negation skill
Job Details
รายละเอียดงาน
- Manage day-to-day business of the resort
- Lead morning meeting with department heads
- Complete daily department check and work closely with department heads for good service delivery
- Report directly to the owner
- Oversee the guest satisfaction by getting real engagement with the guests to acknowledge the satisfaction of their stay
- Solve the guests- problem in the timely and efficient manner
- Create and manage staff training scheme
- Perform and ad-hoc tasks when required
- Recruit new staffs; advertise for position in need and interview for the best candidate
- Lead morning meeting with department heads
- Complete daily department check and work closely with department heads for good service delivery
- Report directly to the owner
- Oversee the guest satisfaction by getting real engagement with the guests to acknowledge the satisfaction of their stay
- Solve the guests- problem in the timely and efficient manner
- Create and manage staff training scheme
- Perform and ad-hoc tasks when required
- Recruit new staffs; advertise for position in need and interview for the best candidate
Welfare
สวัสดิการ
เงินเดือนประจำ
ประกันสังคม
ที่พัก
อาหาร 3 มื้อ พร้อมคูปองพิเศษสำหรับสั่งอาหารจากร้านอาหาร
ประกันสังคม
ที่พัก
อาหาร 3 มื้อ พร้อมคูปองพิเศษสำหรับสั่งอาหารจากร้านอาหาร
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |