×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 17.02.2017 | Viewers 1,446
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตราชเทวี]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
3 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Male or female aged between 30 - 35 years old
- Thai national or expatriate holding a bachelor- s degree, with pleasant personality.
- Energetic, proactive, takes calculated risks, and perseveres to attain goals
- At least 3 - 4 years- experience as an E-Commerce or Digital Marketing and capacity to work in an upscale hotel
- The ability to absorb information about various topics
- Language fluency, writing skills and competence in photography
- Highly motivated, open minded and energetic
- Adept at recognizing and understanding differences and trends
- Good at maintaining contacts, with good organizational skills, creative, confident, well-groomed, flexible, hardworking, adaptable, with integrity and of good character
- Possesses a drive for results through effective teamwork
- Sociable and able to attend social events on behalf of the company as per assignment
Job Details
รายละเอียดงาน
- Maximize the exposure of our properties across all online distribution and communication channels to ensure increased room revenue, decreased operational costs and optimal return on investments.
- Monitoring and reporting the key property web analytics and, when possible, drawing comparisons against their top market competitors.
- Working with either brand partners or website management partners to ensure content is optimized for searches, as well as relevant to consumers.
- Consulting with the properties on web marketing strategies to ensure online ad spending is in-line with their strategic position.
- Identifying marketing channels and opportunities that will deliver maximum exposure to consumers looking to travel, into the market.
- Developing relationships with third party vendors to ensure the property is marketed in the best possible placement with the latest, most accurate information.
- Identifying best practices and new opportunities for increasing the conversion of guests- satisfaction, and surpass the guests- online experience expectations.
- Monitoring the top user review sites reporting on any trends that could potentially reflect negatively on the hotel and its online reputation.
- Engaging the consumers through emerging social media markets and channels.
- Build credible relationships: being skilled at establishing effective relationships with customers and internal partners; promoting openness, trust and confidence in one's intentions.
- Ability to develop and sustain productive relationships; actively seeking information to understand and address guests- needs.
- Setting goals for personal and group accomplishment; working tenaciously to meet or exceed those goals.
- Set high standards of performance for self and others; assume responsibility and accountability for successfully completing assignments or tasks.
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด