×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 01.08.2016 | Viewers 775
Salary :
เงินเดือน
10,001 - 15,000 (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Casual
จ้างเป็นระยะเวลาที่กำหนด
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Koh Tao
เกาะเต่า

Education :
การศึกษา
No specific
ไม่จำกัดวุฒิ
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
0 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
Yes
รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Good command of English
- Good computer skills and Marketing & PR skills.
- Good personality, good interpersonal skills, positive thinking
- Strong leadership and problem solving skills
- ability to be flexible and work well under pressure
- Team work
Job Details
รายละเอียดงาน
1.Register guests and assigns rooms and accommodates special requests whenever possible.
2.Assists in preregistration and blocking of rooms for reservations.
3.Thoroughly understand and adheres to proper credit, check- cashing, and cash handling policies and procedures.
4.Understands room status and room status tracking.
5.Knows room locations, types of rooms available, and room rates.
6.Uses suggestive selling techniques to sell rooms and to promote other services of the hotel.
7.Coordinates room status updates with the housekeeping department by notification housekeeping of all check outs, late checkouts, early check-ins, special requests, and day use rooms.
8.Possesses a working knowledge of the reservations department. Takes same day reservations and future reservations when necessary. Knows cancellation procedures.
9.File room keys ( only for manual room key hotels)
10.Knows how to use front office equipment.
11.Process guest check-outs.
12.Performing cashier related functions like posting charges to guest accounts, raising paid out's, currency exchange,
13.Follows procedures for issuing and closing safe deposit boxes used by guests.
14.Uses proper telephone etiquette.
15.Uses proper mail, package, and message handling procedures.Courier Mail Register
16.Reads and initials the pass-on log and bulletin board daily. Is aware of daily activities and meetings taking place in the hotel.
17.Attends department meetings.
18.Reports any unusual occurrences or requests to the manager or assistant manager.
19.Knows all safety and emergency procedures, Is aware of accident prevention policies.
20.Maintains the cleanliness and neatness of the front desk area.
21.Understand that business demands sometimes make it necessary to move employees from their accustomed shift to other shifts.
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด