รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 07.05.2019 | Viewers 5,508
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
3 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Bachelor's Degree in any field
- Good interpersonal skills, self-motivated and service mind
- Ability to communicate in English
- Can starting working immediately would be an advantage
- Flexible working time able to change shift
- Proficiency with computers, including Microsoft Office programs, and a strong working knowledge of Opera an asset.
- Good interpersonal skills, self-motivated and service mind
- Ability to communicate in English
- Can starting working immediately would be an advantage
- Flexible working time able to change shift
- Proficiency with computers, including Microsoft Office programs, and a strong working knowledge of Opera an asset.
Job Details
รายละเอียดงาน
- Behaves and acts in an exemplary fashion, embodying the brand mindset
- Helps the Front Office Manager organize and manage the team, perform administrative tasks and
coordinate with the other departments
- Being a hotel representative in term of guest complaint and compliment handling
- Helps employees improve their skills and provides support for career development
- Through his/her actions and presence at the reception, transmits the Front Office Manager's
instructions and priorities
- Secures the revenue from room sales
- Ensures the respect of procedures and hygiene and safety standards
- Helps the Front Office Manager organize and manage the team, perform administrative tasks and
coordinate with the other departments
- Being a hotel representative in term of guest complaint and compliment handling
- Helps employees improve their skills and provides support for career development
- Through his/her actions and presence at the reception, transmits the Front Office Manager's
instructions and priorities
- Secures the revenue from room sales
- Ensures the respect of procedures and hygiene and safety standards
Welfare
สวัสดิการ
- 5 days working
- Service Charge
- Life Group Insurance
- Provident Fund
- Uniform
- Meals
- Bonus
- Service Charge
- Life Group Insurance
- Provident Fund
- Uniform
- Meals
- Bonus
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |