×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 28.10.2016 | Viewers 387
Salary :
เงินเดือน
10,001 - 15,000 (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Phuket
ภูเก็ต

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
1 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
2 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Male/Female Thai nationality
- Diploma in hospitality or related filed
- Pleasant and Cheerful Personality
- Good in English Communication skills
- Customer focused with a service mind
Job Details
รายละเอียดงาน
1. Read logbook and follow up pending jobs on daily basis

2. Maintain effective communication and knowledge of room rates, room types, honors program
and hotel facilities.

3. Maintain high standards of personal hygiene appearance and behavior.

4. Provide fast and accurate services to guest at check in and check out.

5. Make sure all details in the registration cards are filled and accommodation vouchers are verified
and approval from an record of guest- s credit card.

6. All incoming calls at the Front Desk to be award efficiently in a good manner and tone.

7. Control the room status, discrepancy and mini bar by coordinating with Department concerned.
i.e. Housekeeping.

8. Check - Trace- Report to follow up on daily basis.

9. Check all assigned rooms especially VIP guests done by night shift and re-assign if necessary.

10. Make sure that all departure rooms being reported to Housekeeping Department for Mini bar checking.



11. Prepare mise-en-plase i.e. welcome drink coupon, key folder, room key etc.
to be ready prior to guest arrival.

12. Pre-registration of all incoming guest one day in advance Night Shift.

13. Any special request in the booking to be followed up and arrange prior to guest arrival.

14. Post the bills in case the interface processes have not been allowed to work in some ways.

15. Be able to serve the in house guest for money exchange.

16. Be able to record the hotel receipt correctly whenever being requested from clients.

17. Be able to up sell the room and chase the clients to be honors member.


Welfare
สวัสดิการ
1. Attractive Starting Salary with Guaranteed Service Charge
(แพ็คเกจเริ่มต้นที่น่าสนใจ และเซอร์วิซชาร์จการันตี)
2. Public Holiday 14 days/year - วันหยุดประเพณี 14 วัน / ปี
3. Annual Medical Checkup - ตรวจสุขภาพประจำปี
4. Annual Bonus - โบนัสประจำปี
5. Annual Increment - ปรับเงินเดือนประจำปี
6. Group Life & Health Insurance (ประกันชีวิตและประกันสุขภาพกลุ่ม)
7. Provident Fund -กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
8. Loan Fund - กองทุนเงินกู้
9. Accommodation, 3 Meal - ที่พักพร้อมอาหาร 3 มื้อ
10. Staff Boat and Staff Shuttle Bus - เรือและรถรับ-ส่งพนักงาน
11. Staff Uniform - ชุดยูนิฟอร์มพนักงาน
12. Staff Party and Team Building & Outing Activities (งานเลี้ยงพนักงานประจำปีและจัดท่องเที่ยวประจำปี)
13. Newborn- s Gift and Visit Patient- s Gift (ของขวัญเยี่ยมคลอดและของเยี่ยมไข้พนักงาน)
14. Marriage Gift - เงินขวัญถุงกรณีแต่งงาน
15. Compassionate Fee - เงินช่วยเหลือกรณีฌาปนกิจ
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด