รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 14.11.2016 | Viewers 428
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Chiang Mai
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
2 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
-2 - 4 years of hands-on Hotel Revenue Management experience.
-A strong command of both written and spoken English is required; additional languages an asset.
-Bachelor Degree in Hotel Management, Tourism or Economic Studies or related.
-Highly computer literate with a high level command of Excel.
-Knowledgeable of hotel technology: PMS, Channel Manager, GDS, CRS, Extranets
-A strong command of both written and spoken English is required; additional languages an asset.
-Bachelor Degree in Hotel Management, Tourism or Economic Studies or related.
-Highly computer literate with a high level command of Excel.
-Knowledgeable of hotel technology: PMS, Channel Manager, GDS, CRS, Extranets
Job Details
รายละเอียดงาน
-Implement revenue management operations, procedures and best practices.
-Identify new revenue opportunities.
-Provide daily, weekly and monthly reporting.
-Optimize and expand distribution partnerships.
-Act as overall business development consultant for the hotel manager/owner.
-Challenge and influence hotel to improve service level and operational standards.
-Build and maintain strong working relationships with levels of staff at the client hotel.
-Travel regularly to each hotel.
-Embed a revenue management culture.
-Identify new revenue opportunities.
-Provide daily, weekly and monthly reporting.
-Optimize and expand distribution partnerships.
-Act as overall business development consultant for the hotel manager/owner.
-Challenge and influence hotel to improve service level and operational standards.
-Build and maintain strong working relationships with levels of staff at the client hotel.
-Travel regularly to each hotel.
-Embed a revenue management culture.
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |