×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 04.02.2017 | Viewers 477
Salary :
เงินเดือน
20,001 - 25,000 (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตห้วยขวาง]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
2 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
3.0 Job Specifications

3.1 Knowledge and Skills

Proven management abilities and knowledge in sales and marketing and operations in hotel.

3.2 Education, Training Qualifications

Degree/Diploma graduate.

3.3 Experience

Minimum 2 years of experience in sales and marketing.

3.4 Personality

Dynamic, outgoing, pleasant, able to motivate and control staff.

3.5 Physical Requirements

Fit and healthy.

3.6 Age

Minimum 24 years of age.

3.7 Languages

Fluent in English and preferably can speak some local dialects.

The above standard job description reflect the items considered necessary to describe the principal functions of the job identified and shall not be construed as a detailed description of all the work requirements that may be inherent in the job.
Job Details
รายละเอียดงาน
Basic function

Coordinate and support to corporate sales person for a smooth and efficient work including taking care for office operation and administration.

- Co-ordinate the day to day administrative tasks, between clients, operation staff and sales people.

- Attend scheduled meetings as and when required.

- Taking care of function room reservation

- Control & record all giveaway items and stock of office stationary

- Handles all incoming and outgoing documents / correspondences within 24 hours from time of receipt.

- Assist sales dept. in daily administrative duties.

- Maintain and update database of clients.

- Negotiate with clients when the salespersons- absence.

- Handle incoming faxes, emails and telephone call enquiries

- Assist Sales dept. in any kind of work requested
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด