×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 02.01.2019 | Viewers 873
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตดินแดง]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
5 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 40 years old
อายุไม่เกิน 40 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
Yes
รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Bachelor's degree operational background with management experience

- 5 to 10 years professional experience and good knowledge of rooms professions Recognized management skills

- Good knowledge in Revenue Management

- Computer literate (Windows environment), PMS, Hotix, Tars online and an aptitude for new technologies

- Languages: fluent in the national language, English and a 3rd language would be a plus
Job Details
รายละเอียดงาน
- Director of Rooms manage and coordinate the Operation departments such as: FO, HSK, his or she's in charge of the loyalty program & guests satisfaction.

- Ensure the safety and security of the hotel guests and staffs in coordination HODs concerned.

- Run the day-to-day operation including Front Office, Housekeeping and guarantee the Guests Satisfaction based on mission 15 concept.

- Aware of visa procedures of sponsored guests and follow up of incoming guest.

- Handle inquiries concerning complaints during during the guests stay and after their departure (verbal or written complaints).

- Ensure the achievement of the highest occupancy in the hotel at the best rate, as per hotel target & strategy.

- Solving the difficult guests situation in order to manage each critical issue.

- Deal with overbooking, in coordination with the Resa & Rev MGR for ensuring the best revenue for the hotel and guest satisfaction.

- Optimize average room occupancy and average room rate in coordination with the Resa & Rev Department.

- Control reports (management report based on the financial policy), credit limit, PM, deductions, transfers (TCR, TDB), offer bills, aging, and welcome drinks.

- Attend the arrival VIPs & Elite of the Loyalty program.

- Spot check on all outlets to ensure of consistent quality service & quality of the food.

- Inspect rooms to ensure standards and quality.

- Lead the Accor projects in coordination with the Hotel GM.

- Supervise, co-ordinate and ensure close cooperation with all departments in the hotel.

- Ensure the brand standard and the quality is applied at all time.

- Co-ordinate all walkover within the hotel.

- Ensure that sufficient VC rooms are available for possible Walk-in clients.

- Brief staff about daily activity of the hotel and their respective Managers.

- Inspect all public areas, F&B outlets, back of the house, whenever possible take action or report to the concerned HOD, and follow up on the action taken.

- Assist in all Front of the House tasks.

- Ensure that the team members are doing their tasks correctly and efficiently.

- Ensure guests are attended quickly and any complaints handled tactfully and diplomatically.

- Train, and ensure that the on job training's schedules are happening and liaise with the Accor Academy for all future and ongoing training for all departments.

- Monitor all team in all departments- performance on a constant basis ensuring all procedures are carried out correctly.

- Ensure timely submission of all relevant reports and information to all departments in the morning. (GM, Finance, FO)

- Analyse departmental Profit and Loss report of each month and present it to the executive committee and the GM

- Participate in preparing the hotel budget and do the rooms & f&b division budget.

- Check if all special rates & discount have the appropriate authorization by competent person.

- Consult the Sales Department, referring to the strategy in place, in order to make sure is in line strategy in place.

- Consult the MKT Department, referring to the strategy in place in order to make sure is in line with the Accor & Hotel promotional program.

- Monitor credit limits stringently.

- Check existing and create new procedures in all revenue centres ensuring they do not hinder the service provided to the guest.

- Participate on the agenda meeting calendar.
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
25.04.2024
Accountant Supervisor ประจำที่โรงแรมฟอร์จูน แม่สอด
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
25.04.2024
Chef de Partie
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 25,001 - 30,000
register
25.04.2024
Assistant Human Resource Manager ประจำที่ โรงแรมฟอร์จูน โคราช
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
25.04.2024
Sales Executive ประจำที่ Fortune Saeng Chan Beach Hotel Rayong
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
25.04.2024
เจ้าหน้าที่ความปลอดภัย ระดับวิชาชีพ
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
25.04.2024
Account Supervisor ประจำที่ Grand Fortune Hotel Nakhon Si Thammarat
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
25.04.2024
Sales Manager ประจำที่ Grand Fortune Hotel Nakhon Si Thammarat
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
25.04.2024
Assistant Fitness Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
25.04.2024
Chief Accountant
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
25.04.2024
Duty Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
25.04.2024
Commis II (Main Kitchen)
จำนวน หลายอัตรา อัตรา | เงินเดือน N/A
register
25.04.2024
Student Trainee (นักศึกษาฝึกงาน)
จำนวน หลายอัตรา อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000
register
25.04.2024
Fitness Instructor
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
25.04.2024
Sales Manager - Corporate
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
25.04.2024
Chief Steward
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
25.04.2024
Guest Relations Officer
จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
25.04.2024
Floor Supervisor
จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
25.04.2024
Club Floor Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
25.04.2024
Chief Accountant ประจำที่ Grand Fortune Hotel Nakhon Si Thammarat
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
25.04.2024
Sales Manager - Wedding & Event
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
25.04.2024
Room Attendant (พนักงานทำความสะอาดห้องพัก)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
25.04.2024
Assistant Housekeeping Manager [ผู้ช่วยผู้จัดการแผนกแม่บ้าน]
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
25.04.2024
Chief Account ประจำที่ Fortune Saeng Chan Beach Hotel Rayong
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
25.04.2024
Bell Attendant [พนักงานยกกระเป๋า]
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
25.04.2024
Marketing & Communications Officer
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด