×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 13.03.2018 | Viewers 563
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Krabi
กระบี่

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
2 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
Diploma or above in related field
2-3 years experience in similar position.
- Good local and English Language skills
- Strong organizational skills
- Detailed knowledge of working practices of Human Resources Management
- Strong administrative skills
- Reasonable knowledge of computer systems
- Ability to cope with pressure

- Pleasant and helpful personality
- Proven track record in hotel of similar standard in similar capacity

- In possession of all faculties
- Strong resistance
Job Details
รายละเอียดงาน
- Plans for headcount to staff the positions based on requirements.
- Assists in establishing personnel department budget and manning guide.
- Tracks staff movements, attrition and vacancies and ensures vacancies are filled within stipulated time using the most effective and cost efficient method and sources.
- Participates in recruitment efforts such as posting job ads and organizing resumes and job applications and the selection process to select the most suitable internal/external candidates.
- Prepares and processes all personnel action forms related to hiring, transferring, promoting, and terminating and ensures proper approval.
- Maintains and updates all job descriptions.
- Maintains records related to grievances and disciplinary actions.
- Assists in monitoring and managing all updates on staff records, legal documents, policies and procedures and other personnel matters.
- Performs file audits to ensure that all required documentation is collected and maintained.
- Maintains and update PAF log sheet.
- Prepares and submits periodic personnel reports such as turnover, personnel inventories, selection, staff accidents, etc.
- Monitors and reviews hotel benefits and compensation and recommends to the Talent & Culture Manager of the changes as appropriate.
- Monitors and follows up on time attendance records.
- Counsels hotel personnel as needed in the area of career planning, job transfer, staff relations and legal requirement related to personnel.
- Implements an effective staff relations and motivation program in the hotel.
- Develops and implements programs to ensure staff security and safety.
- Disseminates information regarding staff activities, hotel personnel policies, procedures, and any information related to employer-employee relations.
- Prepares and modifies documents including correspondence, reports, drafts, memos and emails.
- Coordinates and executes staff social, athletic and recreational activities.
- Directs and monitors the conduct of performance appraisal as per set schedules, provides technical guidance to appraisers, oversees proper documentation and timely decision making of related decisions.
- Ensures the Welfare Committee meeting and the Safety Committee meeting are conducted as per requirements.
- Serves as a point person for all new staff questions.
- Completes termination paperwork and assists with exit interviews.
- Assists in establishing standard policies and procedures for all Talent & Culture related.
- Ensures a good team spirit and motivation of the team.
- Undertakes other duties from time to time as required.

ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด