รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 15.10.2018 | Viewers 1,359
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Chiang Mai
|
Education : การศึกษา |
No specific ไม่จำกัดวุฒิ |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
3 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
Yes รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
High school diploma and 5 years experience in the guest services, front desk, or related professional area.
OR
Degree from an university in Hotel and Tourist, Management or related major with 2 years experience in the guest services, front desk in supervisor level
OR
Degree from an university in Hotel and Tourist, Management or related major with 2 years experience in the guest services, front desk in supervisor level
Job Details
รายละเอียดงาน
1.Leading Guest Services Team
2.Maintaining Guest Services and Front Desk Goals
3.Managing Projects and Policies
4.Ensuring Exceptional Customer Service
5.Managing and Conducting Human Resource Activities
2.Maintaining Guest Services and Front Desk Goals
3.Managing Projects and Policies
4.Ensuring Exceptional Customer Service
5.Managing and Conducting Human Resource Activities
Welfare
สวัสดิการ
วันหยุดประจำสัปดาห์ 2 วัน
วันหยุดพักผ่อนประจำปี
วันหยุดพักร้อน
Service Charge
อาหาร
ชุดพนักงาน
กองทุนประกันสังคม
เงินช่วยเหลือกรณีต่าง ๆ
วันหยุดพักผ่อนประจำปี
วันหยุดพักร้อน
Service Charge
อาหาร
ชุดพนักงาน
กองทุนประกันสังคม
เงินช่วยเหลือกรณีต่าง ๆ
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |