×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 22.04.2019 | Viewers 2,572
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตหลักสี่]

Education :
การศึกษา
Vocational Certificate
ปวช
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
1 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Job Qualifications
ข้อกำหนด
1. Bachelor Degree in any field
2. Minimum 3 - 5 years of experience in similar position preferably in hospitality business
3. Proficiency in English and computer literate
4. Good health, mature and pleasant personality and neat appearance
5. Able to cope with pressure
Job Details
รายละเอียดงาน
1. Handle guest and administrative message service
2. Responsible for checking guests in and out of the Hotel.
3. Issues room keys, pamphlets, discount cards, etc.
4. Up-sell hotel services, use guests- name, verify requests and maintain a positive - can-do- attitude and tone of voice at all times
5. Do the inventory control and issuance of keys, radios and pagers
6. Log telephone repair and emergency reports with appropriate tracking codes in computer
7. Provide callers with hotel information and maintain and update information files
8. Be familiar with, inspect, and maintain all Guest Services office equipment
9. Be able to use pagers, radios and two way communications systems
10. Prepare all Guest Services reports

11. Assist and process all in-house requests and needs from all departments
12. Perform any additional tasks to ensure that any needs that directly or indirectly affect the guests are met
13. Knowledgeable and handle special requests, selling of amenities and catering, arrival and departure patterns
14. Help to develop guest history profiles, coordinate tracking of inventory and proper storage and pick up of equipment
15. Keep abreast of current information
16. Perform concierge duties such as booking tours and transportation, giving directions, hotel information, restaurant information, etc
Welfare
สวัสดิการ
สวัสดิการ
-กองทุนประกันสังคม
-กองทุนทดแทน
-ตรวจสุขภาพประจำปี
-เงินช่วยเหลือกรณีมรณกรรม
-ชุดยูนิฟอร์ม
-ทำงาน 5 วัน หยุด 2 วันต่อสัปดาห์
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
22.05.2019
Food and Beverage Manager (ผู้จัดการแผนกอาหารและเครื่องดื่ม)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
21.05.2019
Front Office Supervisor
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
17.05.2019
Technician (ช่างเทคนิค)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
17.05.2019
Techanical Supervisor
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
17.05.2019
Assistant Restaurant Manager (ผู้ช่วยผู้จัดการห้องอาหาร)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
17.05.2019
Pantry Chef / Bakery
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
17.05.2019
Room Attendant (พนักงานทำความสะอาดห้องพัก)
จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
17.05.2019
Steward[พนักงานล้างจาน]
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
17.05.2019
Foreman
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
17.05.2019
Demi Chef De Partie / Bakery
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
17.05.2019
Banquet Captain
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
17.05.2019
Security Staff (พนักงานรักษาความปลอดภัย)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
17.05.2019
Chef de Partie
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
17.05.2019
Demi Chef De Partie
จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
09.05.2019
Commis II/ Bakery
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
09.05.2019
Restaurant Captain
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
09.05.2019
Server [พนักงานเสริฟ]
จำนวน 5 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
09.05.2019
Commis II /Thai Kitchen
จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A
register