รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 18.04.2018 | Viewers 479
Salary : เงินเดือน |
15,001 - 20,000 (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Chiang Mai
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
2 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 35 years old อายุไม่เกิน 35 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Good attitude with can do attitude
- Believe in a high level of customer service
- Knowledge in hospitality business
- Willingness to work hard
- Can communicate in English
- THAI Male or Female only
**Based at sala lanna Chiang Mai**
Please send resume to [email protected]
or call 053-242-588
- Believe in a high level of customer service
- Knowledge in hospitality business
- Willingness to work hard
- Can communicate in English
- THAI Male or Female only
**Based at sala lanna Chiang Mai**
Please send resume to [email protected]
or call 053-242-588
Job Details
รายละเอียดงาน
- Handle the reservation correspondence accurately and neatly and follow up for any missing correspondence before guest arrival
- All reservation modifications are updated on the property management system immediately and accurately in case of any changes
- Fully knowledgeable about hotel guest rooms, rates, promotions, amenities, programs, hotel facilities and services
- Greet all guests at all the time in a friendly and helpful manner, and attempt to learn and use guest- s names at every opportunity
- Accommodate guest- s special requests whenever possible, assist in pre-registration and room blocking whenever necessary
- Develop detailed knowledge of the hotel- s key personnel, service, outlets, and hours of operation for each
**Based at sala lanna Chiang Mai**
Please send resume to [email protected]
or call 053-242-588
- All reservation modifications are updated on the property management system immediately and accurately in case of any changes
- Fully knowledgeable about hotel guest rooms, rates, promotions, amenities, programs, hotel facilities and services
- Greet all guests at all the time in a friendly and helpful manner, and attempt to learn and use guest- s names at every opportunity
- Accommodate guest- s special requests whenever possible, assist in pre-registration and room blocking whenever necessary
- Develop detailed knowledge of the hotel- s key personnel, service, outlets, and hours of operation for each
**Based at sala lanna Chiang Mai**
Please send resume to [email protected]
or call 053-242-588
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |