×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 17.12.2018 | Viewers 1,572
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตบางรัก]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
2 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Year of experience: minimum 2 years experience in legal and compliance experience as a transaction-oriented (hotel) real estate professional, investor or banking
- Strong analytical skills and experience in investments, including financial structuring
- Experience in working in real estate segment, investors and property advisors in South East Asia is an advantage
- Good command of English in both written and spoken
- Ability to work both independently in the local/ international market and within a cross-functional team environment
- Strong time management skills with an ability to prioritize effectively
- Willingness to work in an entrepreneurial environment and perform multiple office related tasks and an open-minded attitude towards learning new skills
- At least Bachelor- s degree in Law, Business administration, or industry-related fields
Job Details
รายละเอียดงาน
Take the great opportunity to join one of South East Asia's newest Experience Accommodation with a mix of Shared Accommodation, Private Rooms and amazing public social spaces.

We are young, we love to have fun, we drive amazing guest experiences, and want you to be a part of growing our business. We have 6 properties in Thailand, Cambodia and the Philippines. Be a part of our continued development and expansion.

- Acts as an independent review and evaluation body to ensure that compliance Issues/concerns within the organization are being appropriately evaluated, investigated and resolved
- Manage consultancies documentation activities (drafting and processing consultancy agreements, processing payments, etc.)
- Assist administrative support and work cooperatively with oversea subsidiary companies to carry out other administrative, financial and operations tasks as assigned.
- Oversee all documentation and filing requirements (both hard copy and electronic record keeping) associated with team activities
- Supports departments by collecting and coordinating oversea data with, bank, legal, auditors and various third parties.
- As a channel of communication to receive and direct compliance issues to appropriate resources
- Provides reports on a regular basis, and as directed or requested, to keep the Corporate Compliance Committee of the Board and senior management informed of the operation and progress of compliance
Welfare
สวัสดิการ
- Annual leave (10 - 15 days) upon years of services *Able to use after pass probation period.
- Wedding Leave and Gift
- Birthday Leave
- Child Birth Gift
- 15 days of Public Holiday
- Uniform
- Group life & Health Insurance
- Annual Physical Check Up
- Provident fund
- Special rate for Staff, Friend and family.
Contact
ข้อมูลติดต่อ
Human Resources Department (Human Resources Department)
บริษัท หลับดี จำกัด เลขที่ 224 ห้องที่6 ชั้นที่1และ2 ถนนสีลม แขวงสุริยวงศ์ เขตบางรัก กทม.10500 กรุงเทพ
เว็บไซต์ : www.lubd.com
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
17.12.2018
(Lub d Brand Office) Digital Marketing Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
17.12.2018
(Lub d Brand Office) Group Director of Marketing
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
17.12.2018
Chief Account
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
17.12.2018
(Lub d Brand Office) Legal & Compliance
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
17.12.2018
(โรงแรมหลับดี สาขาสยาม) แม่บ้าน
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000
register
17.12.2018
(Lub d - Samui) Marketing Executive
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
17.12.2018
(Lub d - Samui) Bartender/Mixologist
จำนวน 5 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
17.12.2018
(Lub d Phuket - Patong) Guest Activities Staff
จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000
register
17.12.2018
(Lub d Phuket - Patong) Front Desk Officer
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
17.12.2018
(Lub d Bangkok - Siam) Host
จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
17.12.2018
(Lub d - Samui) Sales Manager/Sr.Sales Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
17.12.2018
(โรงแรมหลับดี สาขาสีลม) ช่างทั่วไป
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000
register
17.12.2018
(โรงแรมหลับดี สาขาสีลม) แม่บ้าน
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
17.12.2018
Reservation Officer
จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000
register
17.12.2018
(Lub d Brand Office) Content Developer Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
17.12.2018
(Lub d Bangkok - Silom) Assistant Hostel Manager (Required strong F&B experienced)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 20,001 - 25,000
register
17.12.2018
Purchasing Officer (พนักงานจัดซื้อ)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000
register