รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 14.05.2018 | Viewers 906
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
3 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 35 years old อายุไม่เกิน 35 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Bachelor's Degree in Business Administration, Marketing or related fields.
- At least 5 years experience in marketing communications and capacity in an upscale hotel.
- Good knowledge in Hospitality industry program such as Photoshop , PowerPoint, Word, and Outlook.
- Sociable & able to attend social events on behalf of the company as per assignment.
- Good at maintaining contracts, well organizing skills, Creative, Confidence, Well-groomed, Adaptability and integrity.
- Recognizing & understanding differences & trends.
- At least 5 years experience in marketing communications and capacity in an upscale hotel.
- Good knowledge in Hospitality industry program such as Photoshop , PowerPoint, Word, and Outlook.
- Sociable & able to attend social events on behalf of the company as per assignment.
- Good at maintaining contracts, well organizing skills, Creative, Confidence, Well-groomed, Adaptability and integrity.
- Recognizing & understanding differences & trends.
Job Details
รายละเอียดงาน
- Maximize the exposure of our properties across all online distribution and communication channels to ensure increased room revenues, decreased operational costs and optimal return on investment.
- Brainstorm new and creative growth strategies
- Monitoring and reporting the key property web analytics, and when possible, compare against their top market competitors.
- Working with either brand partners or website management partners, to ensure content is optimized for searches, as well as relevant to consumers.
- Brainstorm new and creative growth strategies
- Monitoring and reporting the key property web analytics, and when possible, compare against their top market competitors.
- Working with either brand partners or website management partners, to ensure content is optimized for searches, as well as relevant to consumers.
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |