รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 11.05.2018 | Viewers 548
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
3 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 40 years old อายุไม่เกิน 40 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
We are looking for - Assistant Sales Manager- (Based in Bangkok) to drive internal/external Sales & Marketing department with the company's vision.
Job Requirements:
- Thai Nationality.
- Male / Female.
- Age between 28 - 35 years old.
- Bachelor Degree or higher in Business Administration or related field.
- Minimum 3 years- experience in residential sales is plus.
- Ability to manage prioritizes number of task assignments and job files efficiently
- Ability to integrated manner to bring harmony in carrying out the different activities and tasks to achieve the organization goals efficiently.
- Excellent interpersonal communication, negotiation and presentation skills.
- Enthusiastic.
- Ability to work independently.
- Able to traveling extensively overseas for roadshow/exhibition.
- Ability to work during the weekend.
- Good command of written and spoken of both Thai and English.
- Leadership skills, creative thinking, dynamic and energetic.
- Good computer skills: Word, Excel, PowerPoint.
Contract:
Human Resources Department/ ฝ่ายทรัพยากรบุคคล (Recruitment)
63/411 Petchkasem Road, Nong kae, Hua Hin, Prachubkhirikhan 77110
Telephone: 032-616-777
email :
[email protected]
[email protected]
[email protected]
Job Requirements:
- Thai Nationality.
- Male / Female.
- Age between 28 - 35 years old.
- Bachelor Degree or higher in Business Administration or related field.
- Minimum 3 years- experience in residential sales is plus.
- Ability to manage prioritizes number of task assignments and job files efficiently
- Ability to integrated manner to bring harmony in carrying out the different activities and tasks to achieve the organization goals efficiently.
- Excellent interpersonal communication, negotiation and presentation skills.
- Enthusiastic.
- Ability to work independently.
- Able to traveling extensively overseas for roadshow/exhibition.
- Ability to work during the weekend.
- Good command of written and spoken of both Thai and English.
- Leadership skills, creative thinking, dynamic and energetic.
- Good computer skills: Word, Excel, PowerPoint.
Contract:
Human Resources Department/ ฝ่ายทรัพยากรบุคคล (Recruitment)
63/411 Petchkasem Road, Nong kae, Hua Hin, Prachubkhirikhan 77110
Telephone: 032-616-777
email :
[email protected]
[email protected]
[email protected]
Welfare
สวัสดิการ
Benefit;
* Annual Lave / วันหยุดพักผ่อนประจำปี
* Group Insurance / ประกันชีวิตและประกันสุขภาพ
* Night Shift Incentive /เงินพิเศษกะกลางคืน
* Provident Fund/กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
* Uniform / ยูนิฟอร์ม
* Duty Meal / อาหาร
* Training / โอกาสการฝึกอบรมทั้งภายในและภายนอกสถานที่
* New Born Gift / เงินรับขวัญบุตรพนักงาน
* Staff Party, Team Building / งานเลี้ยงประจำปี, กิจกรรมสร้างความสัมพันธ์
* CSR, Environmental efforts/กิจกรรมเพื่อสังคม
* Annual Lave / วันหยุดพักผ่อนประจำปี
* Group Insurance / ประกันชีวิตและประกันสุขภาพ
* Night Shift Incentive /เงินพิเศษกะกลางคืน
* Provident Fund/กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
* Uniform / ยูนิฟอร์ม
* Duty Meal / อาหาร
* Training / โอกาสการฝึกอบรมทั้งภายในและภายนอกสถานที่
* New Born Gift / เงินรับขวัญบุตรพนักงาน
* Staff Party, Team Building / งานเลี้ยงประจำปี, กิจกรรมสร้างความสัมพันธ์
* CSR, Environmental efforts/กิจกรรมเพื่อสังคม
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |