รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 28.02.2019 | Viewers 2,090
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Hua Hin
|
Education : การศึกษา |
No specific ไม่จำกัดวุฒิ |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
3 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- At least 3 years of working experience in related position
- Good command in English
- Computer literate
- Strong team spirit and leadership skills
- Good interpersonal skill and communication
- Good command in English
- Computer literate
- Strong team spirit and leadership skills
- Good interpersonal skill and communication
Job Details
รายละเอียดงาน
- The Housekeeping Manager must impact all elements of the department, from standards of cleanliness to associate morale, to budgetary goals, to inter-departmental relations. As such, the Housekeeping Manager has responsibility for;
- Overseeing operation of the housekeeping department on a day - to - day basis.
- Fulfilling the operational need of associated departments such as laundry, florist and staff needs or requests as possible
- To be proficient in the administrative operation of the applicable department of responsibility and the special projects as may be required.
- Overseeing operation of the housekeeping department on a day - to - day basis.
- Fulfilling the operational need of associated departments such as laundry, florist and staff needs or requests as possible
- To be proficient in the administrative operation of the applicable department of responsibility and the special projects as may be required.
Welfare
สวัสดิการ
- Provident Fund
- Group Life Insurance
- Health Insurance : OPD 30vs./year
- Annual Physical Check up
- Childbirth Gift
- Employee Rate & Free in Mercure & ibis Erawan Thailand
- The special rate at Accor Hotels
- Social Security
- Uniform
- Free 2 meals per shift
- Training & Development Program
- Group Life Insurance
- Health Insurance : OPD 30vs./year
- Annual Physical Check up
- Childbirth Gift
- Employee Rate & Free in Mercure & ibis Erawan Thailand
- The special rate at Accor Hotels
- Social Security
- Uniform
- Free 2 meals per shift
- Training & Development Program
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |