รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 14.11.2018 | Viewers 1,732
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
2 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 50 years old อายุไม่เกิน 50 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Thai nationality
- Age 35 - 45 years
- High degree of commercial awareness and be able to understand links between sales and profit with excellent sales and negotiation skills. Good business sense and the ability to motivate and lead a team.
- 2 to 3 years experience in the Director sales and marketing
- Age 35 - 45 years
- High degree of commercial awareness and be able to understand links between sales and profit with excellent sales and negotiation skills. Good business sense and the ability to motivate and lead a team.
- 2 to 3 years experience in the Director sales and marketing
Job Details
รายละเอียดงาน
- Maintain and promote a team work environment with effective and clear communication amongst co-workers.
- Ensure best client service is being made available through communication amongst the team, cross training within the department and appropriate office coverage.
- Works with sales managers to ensure understanding of sales strategy and effective implementation of this strategy for the segment.
- Works with management team to create and implement a sales plan addressing revenue, customers and the market for the segment led by the DOS.
- Ensure hotel meets or exceeds budgeted goals.
- Assists with the development and implementation of promotions, both internal and external.
- Creating a focus on attracting new business.
- Attending and contributing to the monthly sales strategy meeting
- Updating and owning the sales strategy & sales plan with the General Manager.
- Leads on-property sales functions to build long-term, value-based customer relationships that enable achievement of hotel sales objectives.
- Recommends monthly room nights target goals for sales team members.
Participates in sales calls with members of sales team to acquire new business and/or close on business.
- Develop and send informative press releases to targeted lists highlighting all activities and promotions.
- Oversee and ensure the updation of rates, promotions on hotel website, OTA's (Online travel agents), GDS etc. without any rate parity.
- Responsible for the training of sales managers and staff.
- Evaluates and drives the hotel- s participation in the various sales channels, Market Sales, Event Booking Centres, electronic lead channels, etc.
- Ensure best client service is being made available through communication amongst the team, cross training within the department and appropriate office coverage.
- Works with sales managers to ensure understanding of sales strategy and effective implementation of this strategy for the segment.
- Works with management team to create and implement a sales plan addressing revenue, customers and the market for the segment led by the DOS.
- Ensure hotel meets or exceeds budgeted goals.
- Assists with the development and implementation of promotions, both internal and external.
- Creating a focus on attracting new business.
- Attending and contributing to the monthly sales strategy meeting
- Updating and owning the sales strategy & sales plan with the General Manager.
- Leads on-property sales functions to build long-term, value-based customer relationships that enable achievement of hotel sales objectives.
- Recommends monthly room nights target goals for sales team members.
Participates in sales calls with members of sales team to acquire new business and/or close on business.
- Develop and send informative press releases to targeted lists highlighting all activities and promotions.
- Oversee and ensure the updation of rates, promotions on hotel website, OTA's (Online travel agents), GDS etc. without any rate parity.
- Responsible for the training of sales managers and staff.
- Evaluates and drives the hotel- s participation in the various sales channels, Market Sales, Event Booking Centres, electronic lead channels, etc.
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
19.04.2024 |
Assistant Human Resouces Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 20,001 - 25,000 |
|
19.04.2024 |
Group Human Resources Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 40,001 - 50,000 |
|
19.04.2024 |
Senior Sale Manager / Sales Manager (Corporate) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 40,001 - 50,000 |
|
19.04.2024 |
Assistant Director of Marketing Communications จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
19.04.2024 |
Front Office Manager (Thonglor 1) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 30,001 - 40,000 |
|
19.04.2024 |
Housekeeping Manager (Sukhumvit 11) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 30,001 - 40,000 |
|
19.04.2024 |
Executive Housekeeper (Sukhumvit 57) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 40,001 - 50,000 |
|
19.04.2024 |
Commis 1, Commis 2 Thai/Western (Thonglor 1) จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
19.04.2024 |
Technician Supervisor / Technician (Thonglor 1) จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
12.04.2024 |
Guest Service Supervisor (Sukhumvit 11) จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000 |
|
12.04.2024 |
Duty Manager - Chinese Speaking (Sukhumvit 57) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 25,001 - 30,000 |
|
12.04.2024 |
Duty Manager (Sukhumvit 57) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 25,001 - 30,000 |
|
12.04.2024 |
Night Manager (Sukhumvit 57) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 20,001 - 25,000 |
|
12.04.2024 |
Fairy (GRO) เจ้าหน้าที่ลูกค้าสัมพันธ์ Japanese Speaking พิจารณานักศึกษาจบใหม่ จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน 20,001 - 25,000 |