รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 31.07.2018 | Viewers 1,038
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Koh Chang
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
3 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 40 years old อายุไม่เกิน 40 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Male / female, age 35 years and older.
- Bachelor's degree in a related field.
- Experience in the position about 2 years.
- Relationships and high leadership
- Be able to communicate and understand, read, and write good English (if the language has any special considerations).
- Knowledge in management Front office Department, such as Comanche/Epitome/Smart/Easy Finder 4 etc.
- Resistant to downturns Pressure and Have confidence in ourselves.
- Bachelor's degree in a related field.
- Experience in the position about 2 years.
- Relationships and high leadership
- Be able to communicate and understand, read, and write good English (if the language has any special considerations).
- Knowledge in management Front office Department, such as Comanche/Epitome/Smart/Easy Finder 4 etc.
- Resistant to downturns Pressure and Have confidence in ourselves.
Job Details
รายละเอียดงาน
- Assist the front office manager Control on the details of the work
- Monitoring system in the Front office Department in accordance with
- the standards at the hotel placed effectively.
- Education solution if the customer congestion or problem of emergency.
- Monitoring of the booking and plan of guests.
- Planning the budget on Department.
- Recruitment and training staff in the Front office Department.
- Control and monitoring the performance of employees.
- Monitoring system in the Front office Department in accordance with
- the standards at the hotel placed effectively.
- Education solution if the customer congestion or problem of emergency.
- Monitoring of the booking and plan of guests.
- Planning the budget on Department.
- Recruitment and training staff in the Front office Department.
- Control and monitoring the performance of employees.
Welfare
สวัสดิการ
Welfare
- Salary
- Service Charge
- Dormitory, food and Shuttle bus
- Uniform
- Social Security
- Salary
- Service Charge
- Dormitory, food and Shuttle bus
- Uniform
- Social Security
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |