×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 31.05.2018 | Viewers 550
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตคลองเตย]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
5 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 40 years old
อายุไม่เกิน 40 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
GENERAL MISSION
- To direct and co-ordinate overall activities of the Front Office, Reservations and Telephone Departments.

RESPONSIBILITIES AND MEANS
- The Front Office Manager is responsible and accountable for maintaining the highest standard of guest service and satisfaction as well as engendering team spirit and motivation in all staff.
- The Front Office Manager must be fair and just in any staff disciplinary action as required.

ADMINSTRATIVE RESPONSIBILITIES
- Delegate to and supervise all staff within the Department and prepare work schedules.
- Conform to and enforce policies and procedures & rules and regulations as laid down by ACCOR and the hotel in order to achieve the highest levels of uniformity and guest service.
- Performs special duties as required by GM/EAM
Job Details
รายละเอียดงาน
GENERAL MISSION
- To direct and co-ordinate overall activities of the Front Office, Reservations and Telephone Departments.

RESPONSIBILITIES AND MEANS
- The Front Office Manager is responsible and accountable for maintaining the highest standard of guest service and satisfaction as well as engendering team spirit and motivation in all staff.
- The Front Office Manager must be fair and just in any staff disciplinary action as required.

ADMINSTRATIVE RESPONSIBILITIES
- Delegate to and supervise all staff within the Department and prepare work schedules.
- Conform to and enforce policies and procedures & rules and regulations as laid down by ACCOR and the hotel in order to achieve the highest levels of uniformity and guest service.
- Performs special duties as required by GM/EAM
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด