×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 28.05.2018 | Viewers 325
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตราชเทวี]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
3 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 35 years old
อายุไม่เกิน 35 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Details
รายละเอียดงาน
- To ensure the assistance is being provided at all times to customers and guests and their stays are comfortable and memorable.

- To control and direct the entire lobby section within the framework as defined in the organization chart.

- To ensure all employees and subordinates adhere to the Hotel rules and regulations.
- To manage and delegate duties to all staff within the section and to prepare their work schedules as required.

- Trains and provides courteous and professional services to both guests and customers of the Hotel.
- Maintains and controls the use of the luggage room, ensuring that luggage is properly stored and labeled at all times.
- Arranges and prepares information on Special Events or Hotel Services to be bulletined.
- Ensured that all equipment within the section is properly maintained and in good working order at all times.
- Assists in identifying training needs, develops training plans and implements training sessions for all staff within the section on a regular basis.
- Maintains appropriate standards of conduct, dress, hygiene, uniform, appearance and posture throughout the section.

- Provides general information to customers and guests in a good and helpful manner.
- Handles or resolves any guest complaints and establishes good relationships with guests and clients of the hotel.
- Monitors discipline, grooming and performance of all staff within the section.
- Identifies and develops leadership qualities among staff in order to guide them towards a path of career enrichment with the hotel.

- Ensures a smooth working relationship between the Transportation & Bell Service and all other departments of the hotel.
- Reports directly to the Assistant Front Office Manager.
- Assist in maintaining a close working relationship with all Departments of the Hotel.
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด