รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 25.05.2018 | Viewers 328
Salary : เงินเดือน |
20,001 - 25,000 (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Pattaya
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
3 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Female หญิง |
Age : อายุ |
Not over 35 years old อายุไม่เกิน 35 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
Skills and Knowledge
1.Be proactive and have a flexible approach to work
2.Ability to lead and manage large and diverse groups of associates
3.Strong customer and associate relation skills
4.Strong communication skills (verbal, listening, writing)
5.Good time management
6.Strong problem-solving skills
7.RSVN Background
1.Be proactive and have a flexible approach to work
2.Ability to lead and manage large and diverse groups of associates
3.Strong customer and associate relation skills
4.Strong communication skills (verbal, listening, writing)
5.Good time management
6.Strong problem-solving skills
7.RSVN Background
Job Details
รายละเอียดงาน
MAJOR FUNCTION:
To ensure that room use and revenue is maximized through the accurate handling of hotel reservations, maintaining a consistently high standard of operation and customer service within the department as well as the profitability of the department by effectively controlling the cost and expenses.
Training and Development
- Ensure co-ordination and facilitation of the New Hire Training Program, ensuring all associates are trained in PMS, Sales Skills, & Customer Service Skills.
- Support the Supervisors in monitoring RSA calls to ensure call standards are adhered to at all times and ability to coach RSAs in weak areas.
- Keep up to date on Dvaree Brand promotions and any changes/enhancements.
- Keep current on all PMS related upgrades and enhancements making sure that all associates are aware of any changes.
- As required, assist with the hiring of new associates for the team
To ensure that room use and revenue is maximized through the accurate handling of hotel reservations, maintaining a consistently high standard of operation and customer service within the department as well as the profitability of the department by effectively controlling the cost and expenses.
Training and Development
- Ensure co-ordination and facilitation of the New Hire Training Program, ensuring all associates are trained in PMS, Sales Skills, & Customer Service Skills.
- Support the Supervisors in monitoring RSA calls to ensure call standards are adhered to at all times and ability to coach RSAs in weak areas.
- Keep up to date on Dvaree Brand promotions and any changes/enhancements.
- Keep current on all PMS related upgrades and enhancements making sure that all associates are aware of any changes.
- As required, assist with the hiring of new associates for the team
Welfare
สวัสดิการ
สวัสดิการ : Welfare
- ประกันสังคม : Social Security Fund - ยูนิฟอร์มฟรี : Uniform
- ประกันชีวิต-อุบัติเหตุ (กลุ่ม) : Group Life Insurance
- เซอร์วิส ชาร์จ : Service Charge
- กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ : Provident Fund - อาหารฟรี : Staff Meal
- เงินช่วยเหลือสวัสดิการอื่นๆ : Other beneficial
- ประกันสังคม : Social Security Fund - ยูนิฟอร์มฟรี : Uniform
- ประกันชีวิต-อุบัติเหตุ (กลุ่ม) : Group Life Insurance
- เซอร์วิส ชาร์จ : Service Charge
- กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ : Provident Fund - อาหารฟรี : Staff Meal
- เงินช่วยเหลือสวัสดิการอื่นๆ : Other beneficial
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |