รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 23.05.2018 | Viewers 737
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
1 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
1. Bachelor degree in related field
2. Minimum 1-3 years of experience in similar position
3. Good English Language skills
4. Detailed knowledge of working practices of the Purchasing department
5. Strong administrative skills with working knowledge of computer systems
2. Minimum 1-3 years of experience in similar position
3. Good English Language skills
4. Detailed knowledge of working practices of the Purchasing department
5. Strong administrative skills with working knowledge of computer systems
Job Details
รายละเอียดงาน
1. Handle product purchasing process
2. Handle all domestic and overseas purchasing documents
3. Coordinates with suppliers and inter-departmental employees
4. Administer the tendering routines such as programming, advertising, analyzing, evaluating and award
5. Prepare tender documents, draft contract clauses, prepare specifications, and references to technical performance requirements suitable for the contracts in question
6. Conduct price and services reviews and deal
7. Establish and maintain workable filing systems for catalogues, contract files, contacts, completed projects and tenders
8. Provide a professional approach to all business contacts, observing normal business etiquette
9. Maintain suitable files for matters indirectly and directly relating to purchasing and corporate issues
2. Handle all domestic and overseas purchasing documents
3. Coordinates with suppliers and inter-departmental employees
4. Administer the tendering routines such as programming, advertising, analyzing, evaluating and award
5. Prepare tender documents, draft contract clauses, prepare specifications, and references to technical performance requirements suitable for the contracts in question
6. Conduct price and services reviews and deal
7. Establish and maintain workable filing systems for catalogues, contract files, contacts, completed projects and tenders
8. Provide a professional approach to all business contacts, observing normal business etiquette
9. Maintain suitable files for matters indirectly and directly relating to purchasing and corporate issues
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |