×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 31.05.2018 | Viewers 555
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [สุขุมวิท]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
3 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 40 years old
อายุไม่เกิน 40 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
QUALIFICATION
EDUCATION BACKGROUND, CERTIFICATE/LICENSING
High School, Vocational certificate or Bachelor degree in any field.
.
PROFESSIONAL EXPERIENCES
At least 2 years in Front Office Department in hotels
Job Details
รายละเอียดงาน
GENERAL MISSION
- Assists Front Office Manager in running the daily operations in connection to guest relations.

RESPONSIBILITIES AND MEANS
- Ensure and provide flawless, professional and high class guest service experiences
- Respond to guests needs and anticipate their unstated ones
- Expect and react promptly to guests- requirements and inquires
- Actively listen and resolve guests- complaints in accordance to Mercure Quality Guarantee standards
- Oversee and coordinate all arrivals and departures of special guests (VIPs, Le Club Members)
- In charge of Le Club loyalty program, benefits including My Resort benefits for eligible guests
- Act as a host described in My Resort benefits
- Coordinate and manage communication between guests and different departments- staff and follow up to ensure complete service recovery
- Promote all amenities, conveniences and programs offered
- Direct, coach and manage guest relations team to ensure all standards and operating procedures are adhered to
- Produce reports required by the Front Office manager
- Examine activities logbook, assign tasks appropriately and implement control schedule daily
- Attends any training required
- Performs efficiently all duties required in any section of the Front Office department.
- Use supervisory skills effectively to encourage and motivate front office attendant and bell staff.
- To contribute to overall operational efficiency by performing other relevant duties as assigned.
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด