รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 25.04.2019 | Viewers 2,039
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
3 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- At least 2-4 years experience in the same position, has experience in AccorHotels Group is an advantage.
- Possesses a positive and cheerful attitude and mature with a good leadership.
- Able to manage work systematically, well organized.
- Good command of both written and spoken English & Thai, computers kills are necessary.
- Excellent communication skills
- Possesses a positive and cheerful attitude and mature with a good leadership.
- Able to manage work systematically, well organized.
- Good command of both written and spoken English & Thai, computers kills are necessary.
- Excellent communication skills
Job Details
รายละเอียดงาน
- Reports directly to Director of Marketing & Communications.
- Develop & Implement all marketing strategies and activities of the Hotels to uphold image
and brand positioning within marketplace and
the general public. These include advertising,
promotions, public relations, partner and
channel marketing, loyalty marketing,
campaign management, digital and new media development, social media engagement, as well as events management.
- Coordinate internal activities and communications, such as media shooting arrangement With national /regional teams and Public Relations agency.
- To assist the Director of Marketing & Communications in ensuring hotel and brand
standards are adhered to in all written forms
of communication, either issued by the hotel
or the media including guestroom collateral,
in-room TV system, hotel showcases, outlet
collateral and public area brochure racks.
- To collate all monthly marketing communications promotion.
- To provide other support to communications
team when requested by Director of MarComms.
- Develop & Implement all marketing strategies and activities of the Hotels to uphold image
and brand positioning within marketplace and
the general public. These include advertising,
promotions, public relations, partner and
channel marketing, loyalty marketing,
campaign management, digital and new media development, social media engagement, as well as events management.
- Coordinate internal activities and communications, such as media shooting arrangement With national /regional teams and Public Relations agency.
- To assist the Director of Marketing & Communications in ensuring hotel and brand
standards are adhered to in all written forms
of communication, either issued by the hotel
or the media including guestroom collateral,
in-room TV system, hotel showcases, outlet
collateral and public area brochure racks.
- To collate all monthly marketing communications promotion.
- To provide other support to communications
team when requested by Director of MarComms.
Welfare
สวัสดิการ
- Working 5 Days/Week
- Working 9 Hours (Include Lunch Time)
- Uniform
- Vacation Leave
- Public Holiday 14 Days/Year
- Group Insurance
- Meal
- Provident Fund
หมายเหตุ
สนใจสมัครงานในตำแหน่งนี้ สามารถเข้ามากรอกใบสมัครและสัมภาษณ์เบื้องต้นได้ที่แผนกบุคคล หรือส่ง Resume มาที่
E-Mail : [email protected]
- Working 9 Hours (Include Lunch Time)
- Uniform
- Vacation Leave
- Public Holiday 14 Days/Year
- Group Insurance
- Meal
- Provident Fund
หมายเหตุ
สนใจสมัครงานในตำแหน่งนี้ สามารถเข้ามากรอกใบสมัครและสัมภาษณ์เบื้องต้นได้ที่แผนกบุคคล หรือส่ง Resume มาที่
E-Mail : [email protected]
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |