×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 07.07.2018 | Viewers 1,612
Salary :
เงินเดือน
15,001 - 20,000 (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตบางรัก]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
2 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
Male/ Female, age 25 - 35 years old
- Minimum of Bachelor's Degree in Administration/ Business Management or
related field.
- At least 1-2 years working experience in Restaurant or Hotel of performing
Human Resources work
- Good command of written and spoken English
- Good interpersonal skills and able to operate under pressure
- Computer literacy in MS Office (Excel, Word)
- Able to work within small structure and build up system
Job Details
รายละเอียดงาน
- Assist HR & Admin Manager for all human resource activities to include employment, compensation, labor relations, benefits, training and development.
- Arrange Interview job applicants; review application/resume.
- Prepare process and distribute payroll.
- Prepare process of Provident Fund, Insurance, Social security, tax related issues where necessary.
- Provide assistance and follow-up on company policies, procedures, and documentation.
- Maintain human resource data bases, computer software systems, and manual filing systems.
- Maintain employees- personal records on matters such as wages, leave, correspondence letters in related with employment and prepare management reports as and when required. Provide advice, assistance and follow-up on government policies, procedures, and documentation.
- Responsible on monitoring and distribute staff uniform.
- Prepare process of government license (Business License).
- To manage office stationeries by perform the ordering and keep track the records
- Carry any other responsibilities where necessary as required by HR & Admin Department in-order to utilize your skills effectively and efficiently.
- Assist in KPI performance review for the employees
- Arrange process of Visa and Work Permit
- Carry any other responsibilities assign by the General Manager.
Welfare
สวัสดิการ
Medical and Life Insurance
Flexible working hours
Free Meal
Service Charge
Uniform
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด