×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 21.01.2020 | Viewers 2,540
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [สุขุมวิท]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
3 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Thai Nationality

- Bachelor's degree or above in Mass Communications, Marketing or relevant

- 3 years experience in Digital Marketing or Marketing in running social media campaigns to build fanbase and maintain high level of engagement

- Fluent in English, oral and written

- Have interest in branding so that the hotel is well represented online

- Good understanding of pay-per-click including Google AdWords and Facebook Ads

- Experience in running Facebook Ads campaigns

- Enjoy working with numbers and analyzing statistics to see trends in order to plan search engine marketing campaigns through an agency

- Experience in email marketing and understanding how to maximize unique open rates with existing database

- Ability to work independently while being able to think outside the box

- Knowledge in basic graphic design and web programming would be advantage

- Fair to good understanding of the hotel industry
Job Details
รายละเอียดงาน
Duties:-

- This is an opening for a young, creative and socially aware candidate who is seeking an opportunity to complement his / her capabilities of encashing the vast opportunities that the digital and social media has opened up for traditional hotel businesses in the fiercely competitive and evolving market of Bangkok

- A person who can and appreciates the cost-effective opportunities of using the digital medium and Canvas of Social Media for reaching out to the hotel- s key source markets

- To help build hotel's positioning and build a corporate brand identity among all channels - as per guidelines

- To help transform the hotel image from a traditional Premium Service Apartment hotel to a buzzing hotel with its award-winning outlets, luxuriously spacious rooms, in the city- s most happening location for the discerning business and leisure traveler/s
- To promote the hotel, its facilities and any promotional campaigns on the digital space by way of social and digital endeavors that will create a buzz that will ultimately drive business

- To monitor the hotel's online presence in major search engines and works closely with the SLIM Digital Marketing team as well as the group's appointed search marketing agency to ensure optimal results through search

- To be able to create attractive and well worded promotional collaterals / materials, leaflets, flyers, EDMs and hotel fact sheets and brochures

- To coordinate hotel imagery and photo shoots

- To look for and invite international travel bloggers to review the hotel

- To be under the guidance and supervision of the Director of Sales & Marketing
Welfare
สวัสดิการ
* 5 Days work week
* Service Charge
* Meals
* Luandry
* Provident Fund
* Dental Benefit
* Life & Health Insurance (Cover from first day join)

ect.
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด