รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 17.04.2019 | Viewers 1,743
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Samut Prakan
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
5 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 40 years old อายุไม่เกิน 40 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Hospitality management degree or related field.
- Minimum of 5 years in hotel experience in similar positions.
- High energy level, and to be able to meet and manage deadlines and motivate employees to excel in a competitive environment.
- Must be a self-motivated and dedicated individual.
- Creative and able to work as a team.
- Strong in building relationships and able to communicate at all levels.
- Professional English communication and computer literate.
- Good personality and open minds.
- Able to work well under pressure.
- Minimum of 5 years in hotel experience in similar positions.
- High energy level, and to be able to meet and manage deadlines and motivate employees to excel in a competitive environment.
- Must be a self-motivated and dedicated individual.
- Creative and able to work as a team.
- Strong in building relationships and able to communicate at all levels.
- Professional English communication and computer literate.
- Good personality and open minds.
- Able to work well under pressure.
Job Details
รายละเอียดงาน
- To achieve high customers- satisfaction through friendly and proficient service at the front office.
- To implement company image and policies by monitoring staff performance and attitude.
- To plan and ensure smooth daily operation of the front office department.
- To represent and to sell the hotel through contacts with guests, visitors, agents, media and officials.
- To optimize revenue by achieving high average room rate and high occupancy.
- To implement company image and policies by monitoring staff performance and attitude.
- To plan and ensure smooth daily operation of the front office department.
- To represent and to sell the hotel through contacts with guests, visitors, agents, media and officials.
- To optimize revenue by achieving high average room rate and high occupancy.
Welfare
สวัสดิการ
-Uniform
-Service charge.
-Duty meal.
-Group life insurance
-Service charge.
-Duty meal.
-Group life insurance
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
14.03.2024 |
Commis II จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
14.03.2024 |
Technician (ช่างเทคนิค) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
14.03.2024 |
Demi Chef จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
14.03.2024 |
ฺBellman จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
14.03.2024 |
Commis I จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
14.03.2024 |
Room Attendant (พนักงานทำความสะอาดห้องพัก) จำนวน 3 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
14.03.2024 |
Sales Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
14.03.2024 |
Waiter จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000 |
|
14.03.2024 |
Chef De Partie จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
04.03.2024 |
Sous Chef จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
04.03.2024 |
นักศึกษาฝึกงานโรงแรม จำนวน 4 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
04.03.2024 |
Bartender (บาร์เทนเดอร์) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
04.03.2024 |
Executive Chef จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 50,001 - 60,000 |
|
04.03.2024 |
Waiter / Waitress จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000 |
|
04.03.2024 |
Floor supervisor จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A |