×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 20.09.2018 | Viewers 953
Salary :
เงินเดือน
40,001 - 50,000 (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตคลองเตย]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
3 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Female
หญิง
Age :
อายุ
Not over 35 years old
อายุไม่เกิน 35 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- 3-5 years Assistant marketing manager experience.
- Excellent knowledge and experience in food/retail business.
- Educated to degree level in Marketing, PR, Communications or English degree.
- Commercial marketing experience including range planning, forecasting, margins and P&L reviews.
- Proven track record of developing and executing quality marketing campaigns across the full marketing mix.
- Strong digital marketing experience including online advertising.
- Strong all round marketer, highly organised, enthusiastic and a fast worker.
- Good under pressure and with short deadlines.
- Solid computer skills - Outlook, Excel, Word, PowerPoint.
Job Details
รายละเอียดงาน
Key Responsibilities

1.Sales Strategy, Planning & Budget Responsibility
1.1 Influencing and implementing the annual Sales strategy within the overall annual business goals.
1.2 The annual Sales plan - a forecast document reporting monthly to achieve sell out and new business opportunities.
1.3 Display analytical skills to review and research the sales environment to define potential opportunities.
1.4 Setting and managing the Sales budget, submitting the budget for approval by management and ongoing budget management throughout the year.
1.5 Customer perspective in the annual pricing strategy, maintain all agreed margins.
1.6 Deliver an annual Sales review at the end of the season to include full market analysis.
2.Marketing Collateral & Packaging
2.1 Develop the key message for each season.
2.2 Management and design of all marketing collateral to include merchandising, brochures, posters, event materials, adverts.
2.3 Sourcing and print management of all marketing collateral.
2.4 Produce Marketing input into product development.
2.5 Manage the sourcing of all branded packaging materials, packaging improvement, NPD requirement.
3.Advertising, PR & Promotion
3.1 Develop an advertising campaign to an agreed annual budget.
3.2 Develop promotions with associate media to promote the brand in a cost effective.
3.3 Manage the PR agency for the annual and year-round coverage to include clear briefing on message and building journalist relationships.
3.4 Create local PR opportunities and activities to build the brand year-round.
3.5 Create trade PR to include press releases, building trade press relationships & opportunities.
3.6 Analyse performance and understand where there are further business opportunities.
3.7 Plan and implement menu updates quarterly.
3.8 Develop an annual calendar of promotion activity for all stores (restaurants and cafes), working closely with finance to monitor the cost of activity, redemption.
3.9 Develop activity to drive footfall into restaurants - utilising key channels - CRM, social media, digital media, in-store POS and advertising.
4.Technology and advocacy
4.1 Lead and develop a new loyalty app for the restaurants.
4.2 Develop a scalable home delivery service
4.3 Build our CRM database (VIPIE club) and engage with this audience on a monthly basis with engaging communications and offers.
4.4 Work closely with the stores to drive up reviews of our restaurants (consumers, PR, bloggers).
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด