×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 28.09.2018 | Viewers 1,357
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Pattaya
พัทยา

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
5 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Must have previously held position of Front Office Supervisor or Guest Service Agents for 5 Years
- Must have Typing skills, Windows, Word, Excel, MS Outlook.
- Must be able to deal with Guest in a professional manner - Must speak and write English
- Must be a self starter and able to motivate members in department
- Must be able to work under pressure and meet deadlines and work to established standards
- Must have strong character with developed leadership skills
- Must have pleasant disposition and friendly personality
- Must have high degree of patience and understanding
Job Details
รายละเอียดงาน
1. To assist the Hotel Manager in directing and supervising the activities of the entire Front Office operations.
2. Assist in the preparation of the monthly and yearly Front Office budgets and forecast based on statistic, industry norms and economic trends.
3. To advise the Hotel Manager of various situation involving either the guest or Staff
4. To maintain a high standard of discipline within the Front Office Department.
5. To authorize the acceptance of paid-out, rebates, refunds on the basis of established procedures drawn up by the Accountant.
6. To motivate and maintain good staff relations within the Front Office.
7. To monitor and take charge of the daily room situation, occupancy and expected arrival of VIPs / guest.
8. Meet and escort guests to their rooms.
9. To greets and welcome guest to Property and bid farewell to departing guest.
10. To be familiar with the handling of group arrival and departure procedures.
11. To be well versed with the key control procedures.
12. To assist in planning, organizing, conducting regular training for the entire Front Office staff.
13. To co-ordinate with all departments concerned to upkeep proper Front Office operations
14. To ensure sufficient staff on duty according to Company approved staff strength and arrange for replacement should any staff be on medical leave or emergency leave
15. To keep record off all staff- s public holidays (off in lieu) and annual leave and to ensure they are utilized and not accumulated by the staff.
16. To liaise with the Finance Staff daily on the guest high balance account.
17. To handle guest complaints within his/her shift and solve them amicably.
18. To assist in interviewing applicants whenever required and make recommendations for suitable candidate selection.
19. To plan duty schedules fro staff.
20. To perform any other related duties that may be assigned by FOM from time to time.
Welfare
สวัสดิการ
- Social Security
- Provident Fund
- Service Charge
- Meal
- Uniform
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด