×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 29.10.2018 | Viewers 1,179
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Koh Samui
เกาะสมุย

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
3 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 35 years old
อายุไม่เกิน 35 ปี
Unit :
จำนวนรับ
4 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Details
รายละเอียดงาน
Take the great opportunity to join one of South East Asia's newest Experience Accommodation with a mix of Shared Accommodation, Private Rooms and amazing public social spaces.

We are young, we love to have fun, we drive amazing guest experiences, and want you to be a part of growing our business. We have 6 properties in Thailand, Cambodia and the Philippines. Be a part of our continued development and expansion.

- Super Hosts are able to train new hosts on how touse the PMS system and reports required.
- Super Hosts create, make, lead & participate withour guests in the activities we offer. Create newactivity programs and share.
- You are to lead the forecasting of all F&B sellingitems, along with stationary and then order as required for the operation. Keeping detailed reports on this to ensure all items available.
- As a scout leader know the neighbourhood & the location better than hosts. Share your knowledge & experience with guests & the hosts.
- Attends to guest- s complaints, inquiries and requests, and refer problems to Assistant Manager if unable to assist. You are empowered to solve the problem as a Super Host.
- Responsible for the daily role of the Hosts, ensuring they are following the requirements of their job description & SOP- s.
- As a Super Host you are a troubleshooter, positioning yourself within the hostel where guest needs are. Support the F&B & reception as needed, and guest requests as needed. You lead the team & yourself to meet the guest needs.
- Super Hosts are the guardians of the I-wish program, collecting guest feedback, sharing the information and support action plans to resolve guest- s issues or to share positive feedback.
- Support the scheduling of Hosts & team with the Assistant Manager.
Welfare
สวัสดิการ
- วันหยุด 2 วัน/สัปดาห์ (หรือตามตารางการทำงาน)
- การันตีเซอร์วิสชาร์จ 4,000 บาท
- เงินช่วยค่าเช่าบ้านทุกตำแหน่ง 1,000 บาท
- เงินอินเซนทีฟ (ตามเงื่อนไขที่บริษัทกำหนด)
- วันหยุดนักขัตฤกษ์ปีละ 16 วัน (สำหรับปี 2018)
- สิทธิ์ลาพักร้อน 10 - 15 วัน (ขึ้นตามอายุงาน) ใช้ได้ทันทีหลังผ่านทดลองงาน
- สิทธิ์ลากิจ 7 วัน/ปี
- ประกันภัยกลุ่ม(ประกันสุขภาพ ประกันอุบัติเหตุ และประกันชีวิต)
- กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
- ตรวจสุขภาพประจำปี
- ห้องพักราคาพิเศษสำหรับพนักงาน เพื่อน และ ครอบครัวทั้งหลับดีในประเทศไทย ณ กรุงเทพ ภูเก็ต และ สมุย, เสียมราฐ (กัมพูชา), มากาติ (ฟิลิปปินส์)
- ห้องพัก และ รับประทานอาหารอาหารได้ในราคาพิเศษสำหรับโรงแรมในเครือโรงแรมนารายณ์ (Narai Hotel Group)
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด