รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 09.08.2018 | Viewers 514
Salary : เงินเดือน |
15,001 - 20,000 (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Koh Phangan
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
2 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
1.Male/Female
2.Fluency in English
3.1 year experience in position
4.Ability to work independently
2.Fluency in English
3.1 year experience in position
4.Ability to work independently
Job Details
รายละเอียดงาน
1.Responds to telephone and in-person inquiries regarding reservations, hotel information and guest concerns.
2.Supervise associates in their assigned job duties
3.Respond to customer needs and requests in a timely manner.
4.Evaluate the performance of associates and provide appropriate feedback.
5.Follow department policies, procedures and service standards
2.Supervise associates in their assigned job duties
3.Respond to customer needs and requests in a timely manner.
4.Evaluate the performance of associates and provide appropriate feedback.
5.Follow department policies, procedures and service standards
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |