×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 11.02.2019 | Viewers 2,203
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Nakhon Ratchasima
นครราชสีมา

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
10 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 50 years old
อายุไม่เกิน 50 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
-Bachelor or Master Degree in Finance/Accounting or related field, overseas educated is a big plus
-Minimum 10 years of relevant working experience of which at least
-Background from hospitality will definitely be an advantage
-Strong financial Control experience
-Initiative, Independent detail-oriented and strong analytical skills
-Excellent leadership, interpersonal and communication skills
-Fluent English
Job Details
รายละเอียดงาน
General Mission
- To oversee the Finance and Accounting department and ensure its smooth running so that all financial and management reports are made accurate and available by their due dates
- To define and implement hotel internal control policies and procedures, ensuring their effectiveness so that the profitability of the hotel is guaranteed

Responsibilities and means
- To oversee the Finance and Accounting department, ensuring that books, records and accounts maintained accurately and fairly reflect the transactions and dispositions of the assets of the company
- To devise and maintain a system of internal accounting control sufficient to ensure that transactions are executed in accordance with management- s general and specific authorization and in compliance with generally accepted accounting principles and country legislation
- To review and certify any hotel internal/external financial reporting before their distribution and oversee the preparation of the hotel- s yearly operation budget
Welfare
สวัสดิการ
- ทำงาน 6 วัน / สัปดาห์
- ประกันสังคม
- ประกันกลุ่ม / ประกันชีวิตและประกันสุขภาพกลุ่ม (Health & Life Insurance)
- วันหยุดประจำสัปดาห์ (เสาร์ - อาทิตย์)
- วันหยุดพักผ่อนประจำปี (Annual Leave)
- จัดฝึกอบรมเสริมสร้างความรู้ให้แก่พนักงาน (Enhance knowledge & skills programs)
- เงินรางวัลสำหรับพนักงานดีเด่นประจำเดือน (Cash award for Team Member of The Month)
- เงินค่าบริการ (Floating Service Charge)
- ปรับเงินเดือนประจำปี
- โบนัสประจำปี
- งานเลี้ยงสังสรรค์ประจำปี
- เงินช่วยเหลือฌาปนกิจสงเคาระห์พนักงาน
- สนใจสมัครส่ง resume มาที่ คุณอรชร
Email :[email protected]
- สอบถามเพิ่มเติม 02-661-2999 ต่อ 537
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด