รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 12.02.2019 | Viewers 1,822
Salary : เงินเดือน |
40,001 - 50,000 (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
3 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 50 years old อายุไม่เกิน 50 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Bachelor- s degree in any field
- Good command of English language both spoken and written skills.
- Excellent understanding of Touch of Thai Service
- Proficiency in MS Office applications (e.g., Word, Excel, and PowerPoint)
- Good attitude and service minded.
- Good and professional personality with excellent presentation, communication, organizational and Interpersonal skills.
- Able to travel to other province; Phuket, Chaing Mai
- Good command of English language both spoken and written skills.
- Excellent understanding of Touch of Thai Service
- Proficiency in MS Office applications (e.g., Word, Excel, and PowerPoint)
- Good attitude and service minded.
- Good and professional personality with excellent presentation, communication, organizational and Interpersonal skills.
- Able to travel to other province; Phuket, Chaing Mai
Job Details
รายละเอียดงาน
- Identify training, development needs and ensure the effective and efficient delivery of training and development activities. Create knowledge sharing culture.
- Responsible for executing the entire training process, needs assessment, development and/or outsourcing of training programs, including content, delivering of training programs and evaluation of effectiveness of training.
- Prepares new receptionist by conducting orientation on receptionist duties, point of sales procedure, service standard, and product knowledge.
- Improves training effectiveness by developing new approaches and techniques; making support readily available.
- Responsible for the training of all procedures and Operation systems
- Maintain a consistently high standard of presentation when training
- Responsible for executing the entire training process, needs assessment, development and/or outsourcing of training programs, including content, delivering of training programs and evaluation of effectiveness of training.
- Prepares new receptionist by conducting orientation on receptionist duties, point of sales procedure, service standard, and product knowledge.
- Improves training effectiveness by developing new approaches and techniques; making support readily available.
- Responsible for the training of all procedures and Operation systems
- Maintain a consistently high standard of presentation when training
Welfare
สวัสดิการ
๐ เงินเดือนประจำ
๐ ประกันสังคม
๐ ประกันชีวิต ,ประกันอุบัติเหตุ,ประกันสุขภาพ
๐ กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
๐ ค่าคอมมิชชั่นจากการขายสินค้าสปา
๐ ชุดยูนิฟอร์มพนักงาน
๐ หอพักพนักงาน
๐ วันลาพักร้อน
๐ โบนัสประจำปี
๐ ปรับเงินเดือนประจำปี
๐ ประกันสังคม
๐ ประกันชีวิต ,ประกันอุบัติเหตุ,ประกันสุขภาพ
๐ กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
๐ ค่าคอมมิชชั่นจากการขายสินค้าสปา
๐ ชุดยูนิฟอร์มพนักงาน
๐ หอพักพนักงาน
๐ วันลาพักร้อน
๐ โบนัสประจำปี
๐ ปรับเงินเดือนประจำปี
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |