รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 14.09.2023 | Viewers 5,422
Salary : เงินเดือน |
40,001 - 50,000 (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
5 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Details
รายละเอียดงาน
Oversee the operations functions of the hotel, as per the Organizational chart.
Hold regular briefings and meetings with all head of departments.
Ensure full compliance to Hotel operating controls, SOP- s, policies, procedures and service standards.
Lead all key property issues including capital projects, customer service and refurbishment.
Handling complaints, and oversee the service recovery procedures.
Responsible for the preparation, presentation and subsequent achievement of the hotel's annual Operating Budget, Marketing & Sales Plan and Capital Budget.
Manage on-going profitability of the hotel, ensuring revenue and guest satisfaction targets are met and exceeded.
Ensure all decisions are made in the best interest of the hotels and management.
Deliver hotel budget goals and set other short and long term strategic goals for the property.
Developing improvement actions, carry out costs savings.
A strong understanding of P&L statements and the ability to react with impact strategies
Closely monitor the hotels business reports on a daily basis and take decisions accordingly.
Ensure that monthly financial outlooks for Rooms,Food & Beverage, Admin & General, on target and accurate.
Maximizing room yield and hotels / resort revenue through innovative sales practices and yield management programs.
Prepare a monthly financial reporting for the owners and stake holders.
Draw up plans and budget (revenues, costs, etc.) for the owners.
Act as a final decision maker in hiring a key staffs.
Coordination with HOD's for the execution of all activities and functions.
Overseeing and managing all departments and working closely with department heads on a daily basis.
Manage and develop the Hotel Executive team to ensure career progression and development.
Be accountable for responsibilities of department heads and take ownership of all guest complaints.
Provide effective leadership to hotel team members.
Lead in all aspects of business planning.
Hold regular briefings and meetings with all head of departments.
Ensure full compliance to Hotel operating controls, SOP- s, policies, procedures and service standards.
Lead all key property issues including capital projects, customer service and refurbishment.
Handling complaints, and oversee the service recovery procedures.
Responsible for the preparation, presentation and subsequent achievement of the hotel's annual Operating Budget, Marketing & Sales Plan and Capital Budget.
Manage on-going profitability of the hotel, ensuring revenue and guest satisfaction targets are met and exceeded.
Ensure all decisions are made in the best interest of the hotels and management.
Deliver hotel budget goals and set other short and long term strategic goals for the property.
Developing improvement actions, carry out costs savings.
A strong understanding of P&L statements and the ability to react with impact strategies
Closely monitor the hotels business reports on a daily basis and take decisions accordingly.
Ensure that monthly financial outlooks for Rooms,Food & Beverage, Admin & General, on target and accurate.
Maximizing room yield and hotels / resort revenue through innovative sales practices and yield management programs.
Prepare a monthly financial reporting for the owners and stake holders.
Draw up plans and budget (revenues, costs, etc.) for the owners.
Act as a final decision maker in hiring a key staffs.
Coordination with HOD's for the execution of all activities and functions.
Overseeing and managing all departments and working closely with department heads on a daily basis.
Manage and develop the Hotel Executive team to ensure career progression and development.
Be accountable for responsibilities of department heads and take ownership of all guest complaints.
Provide effective leadership to hotel team members.
Lead in all aspects of business planning.
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
20.04.2024 |
Commis จำนวน 5 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
20.04.2024 |
Demi chef จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000 |
|
20.04.2024 |
SOCIAL MEDIA MANAGER (ประจำออฟฟิต สุขุมวิท 71) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 40,001 - 50,000 |
|
20.04.2024 |
Creative And Content Creator (ประจำออฟฟิต สุขุมวิท 71) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 25,001 - 30,000 |
|
20.04.2024 |
Junior Sous Chef (ครัวไทย) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 25,001 - 30,000 |
|
20.04.2024 |
Guest Service Agent (GSA) (ประจำโรงแรมอาร์ค ซ.เพชรบุรี19) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
20.04.2024 |
(Headquarters) Cost Controller Supervisor (ประจำออฟฟิต สุขุมวิท 71) จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน 20,001 - 25,000 |
|
20.04.2024 |
Waiter / Waitress จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
20.04.2024 |
GSA Supervisor จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000 |
|
20.04.2024 |
Executive Chef จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 40,001 - 50,000 |
|
20.04.2024 |
Restaurant Supervisor จำนวน หลายอัตรา อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000 |
|
20.04.2024 |
นักศึกษาฝึกงาน จำนวน หลายอัตรา อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
20.04.2024 |
Accounting Clerk จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000 |
|
20.04.2024 |
(Headquarters) Accounting Officer (ประจำออฟฟิต สุขุมวิท 71) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
20.04.2024 |
Purchasing Officer (ประจำโรงแรมอาร์ค ซ.เพชรบุรี19) จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
20.04.2024 |
Demi Chef (Bakery) จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000 |
|
20.04.2024 |
Accounting Officer (ประจำโรงแรมอาร์ค ซ.เพชรบุรี19) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
20.04.2024 |
AR Officer (ประจำโรงแรมอาร์ค ซ.เพชรบุรี19) จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
20.04.2024 |
Bartender Supervisor จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000 |
|
20.04.2024 |
Assistant Human Resource Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 25,001 - 30,000 |
|
20.04.2024 |
Videographer/Editor, Motion Graphics (ประจำออฟฟิต สุขุมวิท 71) จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน 25,001 - 30,000 |
|
20.04.2024 |
Admin (ประจำออฟฟิต สุขุมวิท 71) จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000 |