รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 02.01.2020 | Viewers 1,403
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
1 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Male or Female, age 22-30
- Minimum 1 years experience in Sales & Marketing Department
- Strong skill in documentation
- Able to work under pressure
- Able to work under deadline
- Willing to learn for new knowledge & skill development
- Positive thinking & Good team player
- Able to work over time in some days
- Minimum 1 years experience in Sales & Marketing Department
- Strong skill in documentation
- Able to work under pressure
- Able to work under deadline
- Willing to learn for new knowledge & skill development
- Positive thinking & Good team player
- Able to work over time in some days
Job Details
รายละเอียดงาน
1.Adminstration
- To handle all incoming mail, fax, telex for the attention of the Senior Sales Managers, Sales Managers/Assistant Sales Managers so that immediate action can be taken.
- To handle all incoming telephone calls, reservations requests and necessary arrangements for appointments and follow-up for Senior Sales Managers, Sales Managers and Assistant Sales Managers.
- To keep track of the daily movements of the Senior Sales Managers, Sales Manager/Assistant Sales Managers in case of referrals or emergencies.
- To type letters, reports, memo, proposals, contracts and special reports. To prepare welcome notes to in-house guests as directed
- To prompt and orderly filing, letters, reports and all other correspondences, material etc.
- To maintain and keep all files up to date.
- To prepare sales kits for some hotel inspections. To assist in mailings and special projects.
- To perform other related duties appropriate to status as assigned.
2.Communications
-To closely assist Proactive Sales to follow up all proposals and close sales on behalf on Proactive Sales.
-To closely coordinate with hotel departments in smooth arrangement of accommodations, catering services, special events for booked business.
-To disseminate hotel information or general to customers any prospects and keep them fully informed about hotel.
-Hotel inspection for any requirement from the customer.
- To handle all incoming mail, fax, telex for the attention of the Senior Sales Managers, Sales Managers/Assistant Sales Managers so that immediate action can be taken.
- To handle all incoming telephone calls, reservations requests and necessary arrangements for appointments and follow-up for Senior Sales Managers, Sales Managers and Assistant Sales Managers.
- To keep track of the daily movements of the Senior Sales Managers, Sales Manager/Assistant Sales Managers in case of referrals or emergencies.
- To type letters, reports, memo, proposals, contracts and special reports. To prepare welcome notes to in-house guests as directed
- To prompt and orderly filing, letters, reports and all other correspondences, material etc.
- To maintain and keep all files up to date.
- To prepare sales kits for some hotel inspections. To assist in mailings and special projects.
- To perform other related duties appropriate to status as assigned.
2.Communications
-To closely assist Proactive Sales to follow up all proposals and close sales on behalf on Proactive Sales.
-To closely coordinate with hotel departments in smooth arrangement of accommodations, catering services, special events for booked business.
-To disseminate hotel information or general to customers any prospects and keep them fully informed about hotel.
-Hotel inspection for any requirement from the customer.
Welfare
สวัสดิการ
- Service Charge
- Meal Allowance (2 meals / day)
- Weekly Day Off (2 days / week)
- Public Holiday
- Annual Leave (vacation)
- uniform
- Social Security
- Group Health Insurance
- Provident Fund
- Training for Skill Development
- Annual Bonus
- Meal Allowance (2 meals / day)
- Weekly Day Off (2 days / week)
- Public Holiday
- Annual Leave (vacation)
- uniform
- Social Security
- Group Health Insurance
- Provident Fund
- Training for Skill Development
- Annual Bonus
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
18.04.2024 |
Head Bartender (หัวหน้าบาร์เทนเดอร์) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
18.04.2024 |
Bartender จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
18.04.2024 |
Food & Beverage Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
18.04.2024 |
Asst. Learning & Development Manager/Learning & Development Manager [ผู้จัดการแผนกฝึกอบรม] จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 30,001 - 40,000 |
|
18.04.2024 |
นักศึกษาฝึกงานHR (ฝ่ายบุคคล) จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
18.04.2024 |
นักศึกษาฝึกงานแผนกครัว จำนวน 3 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
18.04.2024 |
นักศึกษาฝึกงานแผนกแม่บ้าน (Housekeeping) จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
18.04.2024 |
นักศึกษาฝึกงานโรงแรม จำนวน หลายอัตรา อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
18.04.2024 |
นักศึกษาฝึกงาน - Reservation จำนวน 3 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
18.04.2024 |
Event Sales Coordinator จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
18.04.2024 |
นักศึกษาฝึกงานแผนก Front Office จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
18.04.2024 |
นักศึกษาฝึกงาน Operator จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
18.04.2024 |
นักศึกษาฝึกงานบัญชี จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
18.04.2024 |
Telephone Operator (พนักงานรับโทรศัพท์) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
18.04.2024 |
Front Desk Talent (Guest Service Agent) จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
18.04.2024 |
Telephone Operator (พนักงานรับโทรศัพท์) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |