รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 01.10.2018 | Viewers 658
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
4 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- 3-5 years working experience as Communication Supervisor in a 4-5 stars hotel
- Pleasant personality, service mind, good communication skills, able to work under pressure, good physical condition - Knowled of PABX and Telephone System is Required
- Pleasant personality, service mind, good communication skills, able to work under pressure, good physical condition - Knowled of PABX and Telephone System is Required
Job Details
รายละเอียดงาน
You provide the telephone link between external and internal callers. You greet and identify callers and connect them by looking for the number of the person in question on a file or internal directory. You put the caller on hold when the phone is engaged. You are also an initial information point for the public. It the person requested is not answering their phone, you take a message or pass the caller to a voicemail or a secretary. You also answer external requests for information. You can provide information on the company (opening hours, visitors' access, Website address- ).
Welfare
สวัสดิการ
- 2 Days off per week
- Public Holiday / Vacation
- Uniform
- Social Security
- Medical Insurance
- Life Insurance
- Provident Fund
- Annual Physical Check up
- Public Holiday / Vacation
- Uniform
- Social Security
- Medical Insurance
- Life Insurance
- Provident Fund
- Annual Physical Check up
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |