รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 08.11.2023 | Viewers 5,012
Salary : เงินเดือน |
50,001 - 60,000 (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Pattaya
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
5 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 40 years old อายุไม่เกิน 40 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
-Male/Female, age between 30-45 years old.
-Bachelor's Degree or higher in related fields.
-Previous experience of running an outlet for at least 5 years.
-Strong leadership, coaching motivation, interpersonal & coordination, good problem-solving skill and conflict management skill.
-Good command of English and computer literacy.
-Good personality with excellent communication and strong service-minded.
-Bachelor's Degree or higher in related fields.
-Previous experience of running an outlet for at least 5 years.
-Strong leadership, coaching motivation, interpersonal & coordination, good problem-solving skill and conflict management skill.
-Good command of English and computer literacy.
-Good personality with excellent communication and strong service-minded.
Job Details
รายละเอียดงาน
-Contribute and monitor sales to reach the target.
-Work Closely with Service and kitchen team to ensure smooth daily operations.
-Handle dissatisfied internal and external customers.
-Manage and supervise the whole service and kitchen team.
-Manage sales and customer service.
-Manage and control cost and build profit to achieve by company targets.
-To run daily operation and solving problem on the customer complain.
-To develop and engage team both head of team and team member.
-Work Closely with Service and kitchen team to ensure smooth daily operations.
-Handle dissatisfied internal and external customers.
-Manage and supervise the whole service and kitchen team.
-Manage sales and customer service.
-Manage and control cost and build profit to achieve by company targets.
-To run daily operation and solving problem on the customer complain.
-To develop and engage team both head of team and team member.
Welfare
สวัสดิการ
- โบนัส
- ปรับเงินเดือนประจำปี
- เงินเดือน+Service Charge+เบี้ยเลี้ยง+ทิป
- ปรับตำแหน่งงาน
- เบี้ยขยันประจำเดือน
- เครื่องแบบพนักงาน
- ค่าน้ำมัน (แล้วแต่ตำแหน่งงาน)
- ค่าโทรศัพท์ (แล้วแต่ตำแหน่งงาน)
- ประกันสุขภาพ/ประกันอุบัติเหตุ/ประกันชีวิต
- ประกันสังคม
- กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
- วันหยุดประจำปี ลากิจ ลาพักร้อน
*******
- ปรับเงินเดือนประจำปี
- เงินเดือน+Service Charge+เบี้ยเลี้ยง+ทิป
- ปรับตำแหน่งงาน
- เบี้ยขยันประจำเดือน
- เครื่องแบบพนักงาน
- ค่าน้ำมัน (แล้วแต่ตำแหน่งงาน)
- ค่าโทรศัพท์ (แล้วแต่ตำแหน่งงาน)
- ประกันสุขภาพ/ประกันอุบัติเหตุ/ประกันชีวิต
- ประกันสังคม
- กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
- วันหยุดประจำปี ลากิจ ลาพักร้อน
*******
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้