รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 28.11.2018 | Viewers 1,560
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
No specific ไม่จำกัดวุฒิ |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
1 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 50 years old อายุไม่เกิน 50 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
3 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
Yes รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Significant work experience managing guest service tasks, in a hotel/reception preferably
- Strong knowledge working with relevant computer programs
- Excellent written and verbal communication skills
- Fluent in English
- Highly organized, able to multitask, prioritize and work under pressure
- Strong knowledge working with relevant computer programs
- Excellent written and verbal communication skills
- Fluent in English
- Highly organized, able to multitask, prioritize and work under pressure
Job Details
รายละเอียดงาน
- Greet hotel guests, answer they inquiries and/or concerns
- Give an exceptional guest experience
- Maintain front desk in order
- Operate computer programs and phone system
- Maintain guest records and book reservations
- Conclude basic cashier and bookkeeping responsibilities
- Contact staff necessary to solve problems if challenges arises, guarantying guest comfort
- Give an exceptional guest experience
- Maintain front desk in order
- Operate computer programs and phone system
- Maintain guest records and book reservations
- Conclude basic cashier and bookkeeping responsibilities
- Contact staff necessary to solve problems if challenges arises, guarantying guest comfort
Welfare
สวัสดิการ
- SSO
- Food
- Diligence Allowance
- Day Off
- Holiday
- etc.
- Food
- Diligence Allowance
- Day Off
- Holiday
- etc.
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |